Piokken Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Heisann jeg har 2 stk Planet audio Fu 12... har prøvd en stund å finne monoblokk til disse... helst brukt.. er det noen som har erfaring med disse eller kan komme med råd om hva jeg kan kjøpe eller bør få meg som passer bra ? Vil helst finne noe brukt eller en som koster rundt 5000-8000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Heisann jeg har 2 stk Planet audio Fu 12... har prøvd en stund å finne monoblokk til disse... helst brukt.. er det noen som har erfaring med disse eller kan komme med råd om hva jeg kan kjøpe eller bør få meg som passer bra ? Vil helst finne noe brukt eller en som koster rundt 5000-8000 Mye greit å få tak i brukt, men med et budsjett på 8000 kr. er det mye å velge i mellom av nytt utstyr. Jeg kjenner ikke til subene dine så jeg kan ikke komme med noen konkrete forslag. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Har en SPL Dynamics EXT2000 monoblokk jeg vil selge.. er vel et år gammel nå.. 7000kr, inkl frakt.. hvis du er interessert.. denne er 2000watt rms 1ohm.. har selv brukt den på 2stk SPL Dynamics PRO12D4 .. spillte helt ok på DB Drag.. 146,3 db.. har solgt subbene for lenge siden så forsterkern har jeg bare liggende.. Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Korfor ikke bare kjøpe en ny ? HELIX Dark Blue 1000.2 Iceaudio.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hva med Earthquake PHD2000, klasse D monoblokk paa 1000 watt RMS @ 2ohm. Den koster veil kr 5995,- men alle vaare forhandlere kjorer kampanje paa den i hele juli og august for kr 4995,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg