Gå til innhold

To raske runder på ringen i norsk E30 M3!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

http://temp2.durnk.org/2002_820btg_e30m3_j.wmv - 8m 20sek

http://temp2.durnk.org/2002_825btg_e30m3_n.wmv - 8m 25sek

EDIT: Takk til Chiller og http://www.driftfun.com for hjelpehosting. :pray

PS!! Ny url^^ :fuckme2:

Status søndag 19.06.05 kl21:30:

Bandwidth Usage this month 4432.82 Meg

Status mandag 20.06.05 kl02:00:

Bandwidth Usage this month 5434.85 Meg

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører uten hjelm jo!, jaja. Kjipt at man mister fartsfølelsen fullstendig med sånt inboard cam.

Han har hivi i bur nå. Både dama(som også kjører ;-) og "vi" masa på'n at nå må han få i bur. Vet ikke om han bruker hjelm da. Kan hende han har begynt med det nå i år etter en solid krasj på sykkel. Ikke på ringen da. Da hadde han ikke vært her mer. Statistikken sier sitt der.

EDIT: Ang. fartsfølelse. Er det mye forskjell på baksete-cam og dash-cam mon tro?

EDIT2: En annen ting du mister med cam/inboardcam er opplevelsen av høydeforskjeller. Ringen er jo helt rå når det gjelder opp og ned-bakker.

Bilforumet.no
Super Moderator
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hivi i bur nå. Både dama(som også kjører ;-) og "vi" masa på'n at nå må han få i bur. Vet ikke om han bruker hjelm da. Kan hende han har begynt med det nå i år etter en solid krasj på sykkel. Ikke på ringen da. Da hadde han ikke vært her mer. Statistikken sier sitt der.

EDIT: Ang. fartsfølelse. Er det mye forskjell på baksete-cam og dash-cam mon tro?

EDIT2: En annen ting du mister med cam/inboardcam er opplevelsen av høydeforskjeller. Ringen er jo helt rå når det gjelder opp og ned-bakker.

Jo mere asfalt man får med på bildet, jo større blir fartsfølelsen. Men det er jo artig å få med rattet og. Kameraer på utsiden av biler gir innmari mye mere fartsfølelse, jo lavere de sitter på utsiden av bilen desto bedre.

http://temp2.durnk.org/Driftfun-HHans-Gatebilv%e5ler05-1.wmv

høyreklikk lagre som.

Bare som et eksempel, her har jeg samme vinkel som er brukt i nurburgringfilmen, samtidig som en del andre vinkler, farten er jo den samme hele tiden, men kameraene på utsiden av bilen gir litt tøff fartsfølelse syns jeg. nurburgring filmen er jo mye råere enn min, men med noen av kameravinklene jeg har brukt på min så kunne kanskje filmen fra ringen blitt enda tøffere.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff filming Hersker Franz :) Riktig plassering av kamera har utvilsomt mye å si. Beste er jo å ha en 8-10 bullet cam's rundt om i og på bilen. Lurer på om det finnes en opptakerenhet med f.eks 5 eller 10 innganger som tar opp på like mange disker eller taper? Det hadde vært fett.

PS!! Hvem er det som eier durnk.org? Vet du hva om de har ledig kapasitet? Jeg sliter noe jævlig om noen få strakser. Da går disse filmene ned.

Bilforumet.no
Super Moderator
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ingenting :) Kanskje flere får opp øynene for denne rå bana.

Ja jeg var med i påsken 2003. Ble ikke spurt om å kjøre noen av bilene, men fikk ake med i masse rart. E30 M3, 944Turbo, 911 964 Carrera 2 RS (2wd, husker ikke helt det med 964 greiene i fartha), Omega stv 300hk+, 240 Turbo i følget vårt.

Ellers fikk jeg en tur i en Skoda Octavia RS med chip og turbo. 230hk ell.no. Merkelig opplevelse. Eneste "støyen" inni bilen i 200km/t+ var dekkskrik og hyl :D

Også fikk jeg meg en tur i en pug205rallye. Med 1.3L og to doble webere. Det gikk fælt til 1.3 å være. Gjorde 180km/t med meg som ballast :pray

Jeg satte meg inn i bilen fullt vitende om at jeg ikke hadde hjelm, bilen hadde ikke bur, og piloten var fransk.. Devil Jeg klokka han inn på ca 9m40sek og gikk ut av bilen på egne ben :D

Og en dag skal KE20'en min smake jernet i det grønne helvetet :)

Bilforumet.no
Super Moderator
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider