KinG^KaoZ Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Litt skjult plassert bak et hus midt i haugesund fant jeg idag en TVR! Noen som vet mer om denne? Hvilken model det er osv? Jeg fikk filmet den i ca 2-3 sekund hehe, måtte gå, turboneger konsert. Kan legge inn bilde imorgen. Sort bil, sorte felger! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Litt skjult plassert bak et hus midt i haugesund fant jeg idag en TVR! Noen som vet mer om denne? Hvilken model det er osv? Jeg fikk filmet den i ca 2-3 sekund hehe, måtte gå, turboneger konsert. Kan legge inn bilde imorgen. Sort bil, sorte felger! engelske skilt? den er vel kamelon lakka!! jævla fin ja!! :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Er ikke kamelonlakka, er kålsvart! Engelske skilt ja! Forøvrig en TVR 350c! yodude Sett den mangen ganger. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Denne regner jeg med: En engelskmann som er ansatt i et engelsk firma som har planleggingen for prosjektet som foregår på Kårstø akkurat nå, er flere rå biler på parkeringsplassen her med engelske skilter, Evo, S3, etc. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Er ikke kamelonlakka, er kålsvart! Engelske skilt ja! Forøvrig en TVR 350c! yodude Sett den mangen ganger. hmmm..... den har eg ikke sett før!! men eg har sitt ein som var kamelon lakka tidligere... trur det var ein tuscan six? huske ikkje heilt ka di hette :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Når man til og med sitter på høyre siden av bilen, burde han se at det der er "litt" skjeiv parkering. ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Og da har den bilen gått opp i flammer. :( http://nyheter.radiohaugaland.no/les.aspx?artikkel=26185 Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjellings Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Jævla surt..... Men det var da bra at han fikk berget engangsgrillene sine :rolleyes: . Ikke det første jeg hadde tenkt på nei... Siter 1998 Audi A6 2,4 V6 Avant 1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) ------------------------ 1970 Mustang Mach 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg