Kid-A Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Endelig har jeg fått lov av redaktør Glenn Rodney til å avsløre utgivelsesdatoen thumpsup (enkelte bladselgere er litt slappe med å legge ut nye blader i hyllene, så det kan komme litt seinere i enkelte kiosker) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 kommer det i narvesen,pris? Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Det er bra, må ha Gatebil bladet! Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 redaktør Glenn Rodney Skog? Hørtes bra ut tannløs Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Gleder meg til dette bladet kommer ut. Håper og tror at dette blir et enda bedre blad en Max Power:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Endelig har jeg fått lov av redaktør Glenn Rodney til å avsløre utgivelsesdatoen thumpsup (enkelte bladselgere er litt slappe med å legge ut nye blader i hyllene, så det kan komme litt seinere i enkelte kiosker) Blir det mye forandringer i forhold til det første gatebil bladet? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 vi som signa opp for abnomang får d vel før d? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Noen dager før ja :) Blir det mye forandringer i forhold til det første gatebil bladet? Det "første Gatebil-bladet" har ikke noe med det kommende bladet å gjøre.Det var bare Motorbørsen's oppsummering av Ukas Gatebil-reportasjene + litt treffinfo. Det kommende bladet er et uavhengig, fullverdig og helt nyprodusert blad. kommer det i narvesen,pris?Kommer i Narvesen, på bensinstasjoner og alle andre typiske utsalgssteder for bilblader.Prisen blir som for bilblader flest. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg