Gå til innhold

Chip til BMW 320

Ranger emnet

julenissen

Anbefalte innlegg

Jeg bor i bergen og lurer på hvor jeg kan få tak i chip til en BMW 320. Vis noen hadde at noen internett adresser så er jeg taknemelig :pray , og hva vile prisen på en chip ligge på og hvor mye ekstra hester ville eg få, har no 136 hester tror eg.

noen som vet? funker de har og chippe?

da jeg kjøpte min 528i delebil, ble jeg fortalt att den var chippa.. siden boksene er like (og plomberte) stusset jeg :o

men senere ble jeg fortalt att det var styreboks fra nyere bil.. han var jo ikke sikkert selv.. vet att dette er en fyr som ikke lyver, så greit å få ett svar..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig fra bil til bil, men det skal hjelpe på turtallsperre og mellomregistret som det sies over her.. Men om det er verdt pengene vet jeg ikke..

Også lurt å huske at menge chippe firmaer lyver veldig på talla sine, så ta effektøkningen med en klype salt..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er BMW E46 320 diesel du har så har kcr en powerboks du kan sette på her: http://www.kcr.se/show_vehicle.asp?id=44

Står på sida der at Auto Teknikk i Bergen forhandler KCR boxer.

Vet om flere som har brukt KCR til å chipe sin bil, og er meget fornøyde med det.

Da får du mindre forbruk og mye bedre drag i bilen. Eller som kcr selv sier det: KCR ger Din Diesel ett nytt liv... så det er bare å løp og kjøp :)

87 Volvo 240 GL B230K

240 = GO 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i bergen og lurer på hvor jeg kan få tak i chip til en BMW 320. Vis noen hadde at noen internett adresser så er jeg taknemelig :pray , og hva vile prisen på en chip ligge på og hvor mye ekstra hester ville eg få, har no 136 hester tror eg.

chip til bmw på blocket.se

1500.- økning på 3-5hk trur jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider