Jens Kristian Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Har mistanke om att opplagringa til mellomaksling mi er dårleg. Det er ein Senator a med automat.. Før så dunka det litt når eg ga full gass bortover viss bilen stod i ro.. det rister litt i gearspaken.. kjennes ut som det rister i girtunnelen... Viss eg holder den på turtal og holder inne bremsen begynner det å dunke bra uten at bakhjula går rundt... kor mykje slark skal det vera når eg presser mellomakslinga opp og ned????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tortilla Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Har mistanke om att opplagringa til mellomaksling mi er dårleg. Det er ein Senator a med automat.. Før så dunka det litt når eg ga full gass bortover viss bilen stod i ro.. det rister litt i gearspaken.. kjennes ut som det rister i girtunnelen... Viss eg holder den på turtal og holder inne bremsen begynner det å dunke bra uten at bakhjula går rundt... kor mykje slark skal det vera når eg presser mellomakslinga opp og ned????? Det skal ikke være slark i kryssene, ei heller på utgående aksel fra girkassa eller inngående på bakakselen. Har du støttelager for mellomakselen så kan dette være gåent eller løst. Sjekk også girkasse- og motorfester. Tor Siter '88 Astro 4.3 TBI, '89 Blazer T10 4.3 TBI '00 Spacestar,'95 Spacewagon TD, '98 Spacewagon TD,'65 Volvo L3314N '66 Volvo C202 Pickup,'64 REO M621 '73 John Deere 2020 D,'80 Deutz 6808 D 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Det skal ikke være slark i kryssene, ei heller på utgående aksel fra girkassa eller inngående på bakakselen.Har du støttelager for mellomakselen så kan dette være gåent eller løst. Sjekk også girkasse- og motorfester. Tor eg har støttelagring ja..... det er der eg kan presse mellomakslinga opp og ned ca. 1 cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 da er lageret gåent ja. Sjekk også kryssene, skal ikke være slakk i det hele tatt... ska være heilt stramt. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg