Gå til innhold

Hvilken bil snakker om en kompis om?

Ranger emnet

Hansy

Anbefalte innlegg

Her kommer min oppgave

Lansert i 1966, som etterfølger etter en modell lansert i 1963. Bilen er Fransk.

den har Rattgir og speedometert er ikke rundt men en strek. sofa foran og bak.

1290ccm 4 sylindret motor på 52hk@5200 rpm 100nm/2400.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dæven.. DEN kom fort.. det skal du pokker meg ha kreditt for.. trudde ikke det var mange andre enn meg her som kjente til den bilen..

*titte ut på gårdsplassen og smile*

ok.. din tur.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven.. DEN kom fort.. det skal du pokker meg ha kreditt for.. trudde ikke det var mange andre enn meg her som kjente til den bilen..

*titte ut på gårdsplassen og smile*

ok.. din tur.

google vettu :) hehe, du har en altså? "versting" det eller? hehe...

ny oppg:

intercooler oppå motoren

Ring-fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google er juks da..hehe.. så da for du ikke no kreditt av meg alikevel.. sorry.. men jada. står en slik en her ute..

IC oppå motor.. kan være mye..

Alfa 75 turbo

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Micra Super Turbo

Subaru Impreza med turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google er juks da..hehe.. så da for du ikke no kreditt av meg alikevel.. sorry.. men jada. står en slik en her ute..

IC oppå motor.. kan være mye..

Alfa 75 turbo

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Micra Super Turbo

Subaru Impreza med turbo

sunny gti-r ja.. måtte jukse på den ja.. vanskelig vettu. hiv ut noe du da! :bump :)

Ring-fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjulbase 2,445mm

100hk

1.8 liter

Japansk bil.. lansert i 1982. fantes også en 3dørs coupe. med et annet navn.. men igrunn samme bil

vil ha navn på begge utgaver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at den strengt tatt egentlig er laget av Volkswagen Motorsport, og har AWD.

uff, tøff denna oppgaven her..eneste forslaget jeg har er VW Nardo med W12, men den er vel både lagd i flere eks for å teste høyfartskjøring (selv om det var prototype), og er vel heller ikke så veldig gul?

Ring-fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider