Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 "VOLUME 2" ACR - Mo i Rana 26-28 August

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Bilstereo konkuransen virket som om at den var litt vell dårlig planlagt. De begynte jo å godkjenne bilene en stund etter at de skulle begynt. Blir det bilstereo konkuranse i august?

2x12" gt4 i ei bassworks kasse

1 JBL Power 6,5 komponentsett i front

1 JBL GTO 6,5 komponentsett bak

 

:pray JBL-FOCAL-CADENCE:pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei godt folk..

Noen synspunkter:

- Hvorfor ha servering av alkohol inne på området? Er jo nok problemer med fyll slik som det er.Folket bør heller feste å styre nede i Mo.

-Breisladd konkuransen burde startet på langsiden ved svingen,der bilene kan varme opp dekkene og ikke ha 100km/t inn i svingem. Se hvordan de gjør det på Gatebil.

-Bergings bil må være tilstede.

-Frokostbuffeñ var genial,men kansje mer innhold i kaffeteriaen.

-Flere firmaer til utstilling?

-Forandre litt på prisene, 50kr i inngang er for lite, samme med prisen for utstiling.

http://www.rms-racing.no

http://www.sommertreff.no

 

Takk til:

-Rydning Bilteam-

-NordicMotor-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godt folk..

Noen synspunkter:

- Hvorfor ha servering av alkohol inne på området? Er jo nok problemer med fyll slik som det er.Folket bør heller feste å styre nede i Mo.

-Breisladd konkuransen burde startet på langsiden ved svingen,der bilene kan varme opp dekkene og ikke ha 100km/t inn i svingem. Se hvordan de gjør det på Gatebil.

-Bergings bil må være tilstede.

-Frokostbuffeñ var genial,men kansje mer innhold i kaffeteriaen.

-Flere firmaer til utstilling?

-Forandre litt på prisene, 50kr i inngang er for lite, samme med prisen for utstiling.

 

 

Neste treff skal det organiseres bedre kontroll på alkohol. I tillegg blir det innleid politi som ordensvakter på kveldene. (disse skal ikke bry seg om bilene)

Politiet hadde også noen folk de anbefalte som ekstra vakter som var flinke.

 

Firmaer til utstilling er vanskelig. Vi har prøvd på endel, men folk her oppe er helt håpløse å få med på noe. Til og med gratis stand på banen er ikke interessant for de fleste....De venter nok til det er blitt større før de kommer.

 

Prisene er billige ja. Hvis du ser i forhold til Gatebil er det jo gratis å komme inn, men så er ikke arrangementet vårt i nærheten av Gatebil heller. Betaler man 50.- for å komme inn kan man ikke forvente seg all verden heller. Det viktigste er at folk er fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Websidene våre er fortsatt ute av drift.

 

Beklager beklager og beklager....Men vi fikk altfor mye trafikk på nettsiden etter siste treff, så vi flytter den til en Server hjemme. Men dette viste seg å by på litt mere problemer enn vi hadde ventet.... Så snart dette er oppe og går, så legges den nye nettsiden ut. Blir også et bedre oppsett på påmeldingen slik at dette skal gå litt raskere håper vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare benytte sjansen til å takke Morten og gutta for et bra gjennomført treff.

Ser at det er noen som klager på ditt og datt, men tenk litt på hvor mye som skal til for å arrangere et slikt treff.

Vil tro Sommertreff vokser med erfaringene dem høster underveis, og vol 2 blir sikkert nesten dobbelt så bra som vol 1.

 

Vi kommer større og sterkere tilbake i august.

Mvh

Rune/

Mosjøen Gatebilklubb

 

http://www.mosjoen-gatebil.com

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet har virkelig vokst og blitt mye bedre enn fjoråret, men når det gjelder stands så var det et bilstereo firma som var i kontakt med dere og villa ha stand dær oppe men det ble Aldri gitt noe klar signal til å ha stand.. fikk ikke svar på mail osv.

 

Ellers håper jeg bare enda flere tar turen til ACR til høsten! :)

For nå begynner ting å bli virkeli bra! dyno test kunne vært morsomt!

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet har virkelig vokst og blitt mye bedre enn fjoråret, men når det gjelder stands så var det et bilstereo firma som var i kontakt med dere og villa ha stand dær oppe men det ble Aldri gitt noe klar signal til å ha stand.. fikk ikke svar på mail osv.

 

Ellers håper jeg bare enda flere tar turen til ACR til høsten! :)

For nå begynner ting å bli virkeli bra! dyno test kunne vært morsomt!

 

 

Hei du...Hvem var dette? Jeg klarer ikke finne noen som ville ha stand som ikke fikk svar hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er helt klart et voksende treff, mye bra forslag her.

Ser har jeg følgende forslag/innspill: mere struktur på parkering inne på plassen, synes det var mye rot.

Klasse inndeling på utstilling, eks: japanske, europeiske og U.S

Er såpass mye biler at dette bør kunne "forsvares"

Synes også at det bør være så godt som 0 tolleranse på alkohol inne på området.

 

Ellers gutta i sommertreffet, dere gjør en knall jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg må og få benytte anledningen til og takke sommertreffcrewet får et kjempetreff sist. Det ser ut som dette arrangemente har et kjempepotensiale.

Synes det med en et anlegg som står og spiller musikk over hele område hadde vert kjempebra. Dette anlegget kunne også brukes på breisladdkonkuransen. Anlegget som ble brukt sist var i minste laget. Men fortsatt morro med komentator, så hvis man kunne fått til dette hadde det blitt kjempebra. For min del så holder det med bare breisladden som konkuranse på bane for jeg har ikke noe særli og stille opp med på aksekonkuranse eller beste tid på en bane. Mangler både bil og ferdigheter. Så for min del vil jeg helst bare ha mest mulig tid på banen. Det ville fortsatt hvert morsomt og ha sett "versting" bilene kjørt noen runder sammens slik man kunne sett hvilken bil\sjåfør som kjører fortest. Hvis det skal selges noe alkohol burde dette gjøres på utsiden for jeg deler samme mening med dem som mener at alkohol inne på område er strengt forbudt. Det er ikke nødvendig i det hele tatt. Men jeg gleder meg utrolig mye til neste treff og kommer garantert!!

 

Vi ses :)

 

M.v.h.

Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg må og få benytte anledningen til og takke sommertreffcrewet får et kjempetreff sist. Det ser ut som dette arrangemente har et kjempepotensiale.

Synes det med en et anlegg som står og spiller musikk over hele område hadde vert kjempebra. Dette anlegget kunne også brukes på breisladdkonkuransen. Anlegget som ble brukt sist var i minste laget. Men fortsatt morro med komentator, så hvis man kunne fått til dette hadde det blitt kjempebra. For min del så holder det med bare breisladden som konkuranse på bane for jeg har ikke noe særli og stille opp med på aksekonkuranse eller beste tid på en bane. Mangler både bil og ferdigheter. Så for min del vil jeg helst bare ha mest mulig tid på banen. Det ville fortsatt hvert morsomt og ha sett "versting" bilene kjørt noen runder sammens slik man kunne sett hvilken bil\sjåfør som kjører fortest. Hvis det skal selges noe alkohol burde dette gjøres på utsiden for jeg deler samme mening med dem som mener at alkohol inne på område er strengt forbudt. Det er ikke nødvendig i det hele tatt. Men jeg gleder meg utrolig mye til neste treff og kommer garantert!!

 

Vi ses :)

 

M.v.h.

Øyvind

 

Heisann. Bra med litt målrettet kritikk:)

Vi hører rundt med div firma om å leie inn en scene og skikkelig lydanlegg. Har også en erfaren speaker på gli, så dette skal nok bli bedre. Problemet er at det er så ufattelig dyrt å leie inn sånt:(

 

Når det gjelder alkoholen så er det helt greit at folk drikker litt øl, men det må kontrolleres MYE bedre. Vi blir nok å stå for ølsalg, og det blir ikke lov å ta med alkohol inn på området. Samtidig vil vi leie inn politiet til vakter på kveldene, som tar seg av dem som absolutt vil lage bråk der nede.

 

Å kjøre en værsting serie slik dem nå gjør på gatebil er jo selvsagt et kult innslag. Vi skal se litt på dette, men vi prøver å få mest mulig åpen kjøring i løpet av helgen slik at det blir minst mulig venting på dere. I Aug blir det også litt kortere dager da det blir mørkt på kveldene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde nok blitt en god del råere breisladd konkuranse hvis den hadde blitt flyttet til svingen etter sjikanen, den er bare sinnsykt bra å ligge bredt i med grum røyk...

ser ikke helt problemet med folkene heller fordi vi pleier jo å stå slik at vi ser der når det har vært stcc løp. greit at det går litt lengere tid å flytte folkene,men konkuransen blir jo mye bedre.

Men så kommer det store spørsmålet... FILM? skulle ikke pudding lage en teaser? PS.Treffet ruler yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er å få fullført bilen til treffet så skal jeg selge den etterpå.

Regn i allefall med min bil fra Alta også kommer det kanskje en "Need For Speed" stylet bil fra Kautokeino(Av alle steder). Gutten laget stylingen selv :boxing

 

Og denne ganger kommer jeg, hvis jeg ikke får delene tidsnok nu så tar jeg balltre og kommer etter dere sløve firmaer! :fuckme2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er å få fullført bilen til treffet så skal jeg selge den etterpå.

Regn i allefall med min bil fra Alta også kommer det kanskje en "Need For Speed" stylet bil fra Kautokeino(Av alle steder). Gutten laget stylingen selv :boxing

 

Og denne ganger kommer jeg, hvis jeg ikke får delene tidsnok nu så tar jeg balltre og kommer etter dere sløve firmaer! :fuckme2:

 

Da har du fått ordnet bl.a panserforlengeren ?? :P

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår