Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 "VOLUME 2" ACR - Mo i Rana 26-28 August

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Poleteit var oppe i tårnet en gang når de så noen som kom i "stort fart og la opp til en sleng" vedkommende ble med dette utstengt fra mer kjøring denne dagen :knob:

De er ikke helt 100%, har veldig lite tilovers for dem.

Er jo kjøring under sterk sikkerhet må jo være det beste for dem å slippe at alle drar på veien å kjører for fort. Men de har så lite å gjøre så de å finne feil selv om det ikke er noen..

Håper folk kommer til neste år, og ikke lar politiet ødelegge får et så flott arrangement.. Det er jo norges klart beste bane, folk må jo komme tilbake=)

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De som var inne på treffet som vakter var politi. Ordentlig politi, som ikke under noen omstendigheter må sammenlignes med det såkalte utrykningspolitiet eller UP som vi kjenner dem. De hater sommertreff og det sier dem rett ut til oss og. Kom til og med og skulle ta prøveskiltene fra førere oppe på banen. Skal ringe til stasjonssjefen der nede i løpet av neste uke å høre hvordan det ligger an, og hvis de skal ødelegge så håper jeg alle stiller på "Sommertreff gumball nordnorge" til neste år:)

 

Hehe.. ordentlig politi.. okay, my bad! Men UP kan vel egentlig ikke gjøre så jævla mye?!

 

Sommertreff Gumball.. hehe kiddie

¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tok jo helt av, var litt bekymra for det hehe... Like fullt er det dumt at det ikke er bare jeg som har hørt dette ryktet. Får bare håpe at Politiet innser at det er bra vi får rast fra oss på bane så får dem heller bare intensivere kontrollene på veiene - det er tross alt der de alvorlige ulykkene skjer.

 

Keep us posted, Nismo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærregud - blir bare mer å mer oppgitt over politiet!

Blir egentlig bare mer å mer oppgitt over Norge egentlig!

 

Kom hjem i dag etter å ha kjørt igjennom halve Europa,

har ikke sett en eneste kontroll... men ta deg fan på det første

jeg så når jeg kom hjem i morrest var en kontroll!

 

Sitat Tungtvann;

Kor mye fritid de har i Bodø sitt politi, som e kjent førr å

vær udugeli å voldelig!

 

Veit æ burde hold mæ for god til å skriv sånnt, men æ bli

bærre så eitranes forbanna!

 

Til alle forbrytera der ute; bare å følg med på Treffkalendern

på Bilforumet når dåkker skal gjør brekk, for de helgan e politiet

opptatt med å plag oss vanlige folk!

Raymond

 

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg mein ei gruppa fra sommertreffet ska få ordna et møte med politiet her i Mo i Rana før sommertreffet e starta før å gjør dem klar over at vess d bi oppdaga stygg kjøring i Mo i Rana av en som e me på sommertreffe så bi han nekta adgang tel treffe. Så _kanskje_ politiet skjønn at vi e i mot stygg kjøring utenom banekjøring.

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

 

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke så dum!! men da må d jo være fks med tullkjøring i selve mo, eller no sånt, å ikke ALLE som blir stoppa av purken.. fks pga bruk av spredere eler no sånt!

 

men helt klart: folk som ødelegger for andre ved å kjøre mongo i sentrum (og E6), bør ikke få komme åp banen.. de får heller kjøre ifra seg på banen å heller cruise rundt på mo om kvelden da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, å blitt tatt for å kjøre me spredere mener jeg ikke er god nok grunn til at de ikke får kjøre på bane, men som du sier alle de som kjører som noen horer på turen til og fra treffet skal få smekk. Og politiet må få vite om det, så kanskje de roer seg til neste treff. Men kan nesten forbanne meg på at Rana-Politiet er å titter innom den tråden her. Har erfaring fra før at Rana-politiet er på sider der jeg har lagt ut sensitiv informasjon :p

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

 

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, å blitt tatt for å kjøre me spredere mener jeg ikke er god nok grunn til at de ikke får kjøre på bane, men som du sier alle de som kjører som noen horer på turen til og fra treffet skal få smekk. Og politiet må få vite om det, så kanskje de roer seg til neste treff. Men kan nesten forbanne meg på at Rana-Politiet er å titter innom den tråden her. Har erfaring fra før at Rana-politiet er på sider der jeg har lagt ut sensitiv informasjon :p

 

Høh, mener du virkelig at man ikke skal få kjøre på banen om man tilfeldigvis blir stoppet i fartskontroll på vei oppover og får med seg en blankett? Jeg kjører 70 mil for å komme til acr. Hvor lett er det å holde de banale fatsgrensene hele veien da tror du? Og det der "vi må si ifra til politiet" om noen kjører for fort er jo bare tøys. Jeg tør å påstå at ALLE som er og kjører oppå banen har kjørt fort og kanskje en smule villmann i ny og ne.. Nå forsvarer jeg på inge måte villmannskjøring, men man må se litt på hva man selv gjør og har gjort før man begynner å snakke om rent angiveri her.

Nei gutter(og jenter) Det her begynner å bli for dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, mener du virkelig at man ikke skal få kjøre på banen om man tilfeldigvis blir stoppet i fartskontroll på vei oppover og får med seg en blankett? Jeg kjører 70 mil for å komme til acr. Hvor lett er det å holde de banale fatsgrensene hele veien da tror du? Og det der "vi må si ifra til politiet" om noen kjører for fort er jo bare tøys. Jeg tør å påstå at ALLE som er og kjører oppå banen har kjørt fort og kanskje en smule villmann i ny og ne.. Nå forsvarer jeg på inge måte villmannskjøring, men man må se litt på hva man selv gjør og har gjort før man begynner å snakke om rent angiveri her.

Nei gutter(og jenter) Det her begynner å bli for dumt!

 

Ser med en gang at du kjører BMW.

Jeg mener at de som kjører som noen horer i Mo i Rana skal få smekk på pungen å ikke få kjøre på bane.

Politiet liker ikke sommertreffet pga folk kjører som noen svin i sentrum osv.

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

 

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser med en gang at du kjører BMW.

Jeg mener at de som kjører som noen horer i Mo i Rana skal få smekk på pungen å ikke få kjøre på bane.

Politiet liker ikke sommertreffet pga folk kjører som noen svin i sentrum osv.

 

*Kremt Kremt* Se hvem som prater^^

 

Det er jo ikke snakk om å ligge i 120 over saltfjellet, er jo det å svinkjøre i byen som er saken.

Men synes det hører med til biltreff=)

Og liker ikke rana politiet så godt jeg.

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser med en gang at du kjører BMW.

Jeg mener at de som kjører som noen horer i Mo i Rana skal få smekk på pungen å ikke få kjøre på bane.

Politiet liker ikke sommertreffet pga folk kjører som noen svin i sentrum osv.

 

Hva mener du med det? Er bmw-sjåfører verre enn andre sjåfører?

 

Greit. Å kjøre svin i sentrum er idioti. Å kjøre svin andre plasser på veien er også idioti.

Men sånn som du ordla deg i forrige posting, så var det som om alle som kjørte over fartsgrensen på vei til treffet (jeg er på vei fra treffet fra jeg starter hjemmefra) nærmest skulle bannlysest. Hvilket jeg synest hørtes mer enn idiotisk ut!

 

BTW: Ja, jeg kjører blant annet bmw, og jeg kjører opp mot 40.000km i året, og har gjort det de siste 10 åra. Og jeg har enda til gode å få fartsbot. Kanskje ikke alle bmw eiere er så ille som du tror?

Så kanskje du kan holde deg for god for slik stigmatisering i fremtiden?!

 

Politiet kommer ikke til å stoppe sånne treff. Så dumme kan de bare ikke være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår