Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 "VOLUME 2" ACR - Mo i Rana 26-28 August

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

Ikke før??? Svarte det er jo god reklame for sommertreffet jo! Er d ikke muligheter til at den kommer før?

Desverre rekker jeg det ikke noe før det. Min normale jobb har tatt overhånd omdagen.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ligger ute på http://www.sommertreff.no mener jeg :peace:

Men er d INGEN flere som har noe film å legge ut??? Ingen som kan hjelpe Vomas med serverplass??

kan se om jeg får kopiert cd'ene dersom noen har lyst *og får kjøpt noen cd'er:bok

men må bare si at det er amatørfilmet og filmen fra det siste treffet er endel fra når jeg kjørte *for første gang på ACR*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forbikjørt av S4 da vi kjørte til Mo i Rana sist. Litt artig. Vi hadde kjørt i 180 en stund, men han turde aldri kjøre forbi. Så slapp vi han forbi i ca 90. Da var det greit :P

Audi S4

Og her en liten snutt av Kai's GTI-R.. Freser oppover langsia..

Nissan Sunny GTI-R

Fett den klasse 2 dumpen.. Sånn alien aktig lyd på siste flow.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har jeg levert den ene cd'n jeg har til redigerer.. såe snart den er ferdi blir den lagt ut!! men det er fra 04.. cd'n fra 05 var blitt ødelagt.. men skal se om jeg ikke får fikset en ny cd snart;) :wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

synes kansje at akskonkuranssen skulle vært slik at 2 og 2 kjørte, altså at hver enkelt fant noen de kunne kjøre mot!! så kunne flere delta... så kunne de heller tatt tiden for og kåre en hovedvinner av hele greia:) ville vært litt teit hvis jeg ville være med på akskonkuransen og ble nødt til og kjøre mot en mr2/s4 osv da jeg har en honda på kjipe 115 hk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider