Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 "VOLUME 2" ACR - Mo i Rana 26-28 August

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Jepp, det her blir jo knall. Æ kunne godt tenkt mæ å vært med. Det hadde seff vært kos å kjøre kolonne :D

 

Får se om pengan strekk tell. Har ikkje klargjort for bane enda, så det blir nok bare en tur ned for å se på da i såfall... Hvordan fungerer den banekjøringa? Hvor mye får man kjøre osv?!??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, det her blir jo knall. Æ kunne godt tenkt mæ å vært med. Det hadde seff vært kos å kjøre kolonne :D

 

Får se om pengan strekk tell. Har ikkje klargjort for bane enda, så det blir nok bare en tur ned for å se på da i såfall... Hvordan fungerer den banekjøringa? Hvor mye får man kjøre osv?!??!

 

du får kjøre i 3 dager så lenge banen er oppe.

 

det eneste du trenger for å kjør på banen er hjelm, registrert bil og en bil uten løse deler i bagasjerom eller kupe. og dessuten en ren motor uten lekkasje... :magic :disco

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

 

 

 

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi startet på øverste hylle med å sjekke pris på lyd/lys/scene og venter på et skriftlig tilbud fra Lydteamet i Bodø. Men andre tips/tilbud kan vurderes:)

 

Hei morten..

jeg har jobbet en del for Lydteamet og anbefaller de på det størrste, men det kan bli litt dyrt for kvalitet...

scene og lys får du fra lyssystemer som også har plass i bodø. disse er samarbeids partnere så du får vel en sammla pris..

pris jeg kan tenke du får er ca på 70-80 k. det er ikke billig for en hel helg,vi leide det til en festival så bet vi ca 95K det var også for en hel helg, men da hadde vi guitar forsterkere og STORT anlegg... hva er planen med scena, lys og lyden?? noe band eller bare musikk???

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

 

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å nærme seg med stormskritt:)

Ang lydteamet så ble det veldig dyrt ja... Har lånt et passe stort musikkanlegg og låner en trailer utenom til "scene" til en mye rimeligere penge. Vi har ikke noe opplegg å kjøre der annet enn musikk, speaker og premieutdeling.

 

Av gromme biler som dukker opp på banen i høst kan vi nevne at ES-Tuning og TS-Racing stiller med noen raske Audier:)

 

Ser du ikke nok fra bakken kan du ta deg en tur opp i helikopter og se hele banen fra lufta i 220km/t med helikopterdrift.

 

Og i høst skal vi også kåre årets raskeste sommertreffdeltaker i et uhøytidelig dragrace på Søndagen:)

 

Ta med famile, venner og uvenner og møt opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde bare et par ting jeg lurte på:

1. Kan man kjøre så fort som man vil? (ikke at min bil går så veldig bra)

2. Må man kjøre alene, eller kan man ha med seg en person?

3. Kan man overnatte på banen?

4. Er det noen premiering på beste rundetid? (hp/klasse)

5. Åssen premier kan man vinne på utstillingen?

 

Jeg hadde det kjempemoro på treffet i juni i fjor.

Ellers gjenstår det bare å si at det er et kjempearrangement, (langt ord)

og stå på! Gleder meg som en hund!

 

Hi Ho SIlver! Awaaaay!

'66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio.

"Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde bare et par ting jeg lurte på:

1. Kan man kjøre så fort som man vil? (ikke at min bil går så veldig bra)

Det er 100km/t fartsgrense på banen. Om du velger å bryte den er opp til deg. Det blir ikke noe fartskontroll av noe slag.

2. Må man kjøre alene, eller kan man ha med seg en person?

Du kan ha passasjer forran i bilen så lenge passasjeren også bruker hjelm og bilbelte

3. Kan man overnatte på banen?

I stille og rolig forstand ja, men bråkmakere og overstadig berusede blir kastet ut av politiet som står for ordensvakter i høst.

4. Er det noen premiering på beste rundetid? (hp/klasse)

Premiering for utstilling, peoples choice, long distance, breisladd, 201meter, auda prisen og en hemmelig.

5. Åssen premier kan man vinne på utstillingen?

Uvisst i skrivende stund faktisk :s

Jeg hadde det kjempemoro på treffet i juni i fjor.

Ellers gjenstår det bare å si at det er et kjempearrangement, (langt ord)

og stå på! Gleder meg som en hund!

Tar deg på ordet at hundene gleder seg.

Hi Ho SIlver! Awaaaay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår