Aero Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Fikk selvfølgelig ikke tatt bilder, men mens vi sto og ljugde på lørdagskvelden kom det plutselig rullende en bergensregistrert Acura/Honda NSX inn på Statoil ... Så ut som den hadde kjørt en stubb, og han dro rett i selvvaskeanlegget :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Det var vel ikke en sort Honda NSX ? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 oops... :idea: Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 den har ikke vært på gjøvik i dag nei, den fra hamar, så da er det nok en annen... en annen opplands-by derimot har vi vært og besøkt i dag =) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Da trekker jeg tilbake ooops'en min :p Denne var ST registrert jaffal... Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 hmm, da skjønner jeg ingenting... for det er denne bilen også, men vi har kun vært på lillehammer en tur i dag... og i går kveld var eieren på fest, og absolutt ikke kjørbar :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 hehe .. kanskje på tide med en "ooops" igjen da :p Det er jeg som tuller faktisk ... var natt TIL lørdag det er snakk om Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 hmm, da skjønner jeg ingenting... for det er denne bilen også, men vi har kun vært på lillehammer en tur i dag... og i går kveld var eieren på fest, og absolutt ikke kjørbar :P hehe.. :D hører folk sperra opp øyan da dekk kom rullende bortover i dag.. :D Rayander med golfen, og den rå eclipsen og nsx er ikke vanlig kost her på lillehammer.. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 hehe, ja, var mye mobilkameraer og slik ute og gikk en stund.. og vi ble forfulgt rundt i byen.. morro da :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 hehe, ja, var mye mobilkameraer og slik ute og gikk en stund.. og vi ble forfulgt rundt i byen.. morro da :P hehe.. folk ække vant med å se slikt i byen.. :P Har en eclipse da, som er kliin org.. å mætti org golfer.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 og den rå eclipsen En med rød-brun-aktig farge med svæær vinge på? Så den stod ved Peppe's på Hamar i går.. Så litt tøff ut :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 En med rød-brun-aktig farge med svæær vinge på?Så den stod ved Peppe's på Hamar i går.. Så litt tøff ut :) jau.. er den! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse26 Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 En med rød-brun-aktig farge med svæær vinge på?Så den stod ved Peppe's på Hamar i går.. Så litt tøff ut :) takker:) bilen begynner å komme seg nå....mangler noe små ting osv, men den vekker oppsikt ja:))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse26 Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 hehe, ja, var mye mobilkameraer og slik ute og gikk en stund.. og vi ble forfulgt rundt i byen.. morro da :P ja kan si det sånn at det var morro ja:))) hehe var bare "noen" som stoppet opp å tittet ja hmmm hehe:) borte ved statoil da!? heheheldigvis ikke "noen" som reiste seg for å se:)))) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 ja kan si det sånn at det var morro ja:))) hehe var bare "noen" som stoppet opp å tittet ja hmmm hehe:) borte ved statoil da!? heheheldigvis ikke "noen" som reiste seg for å se:)))) hehe hehe :D Det råeste som går her i byen er en Leasa evo 8... den er sjelden å se.. mange som ringte meg å sa jeg måtte pelle meg i byen for å se dere :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg