Eclipse26 Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 hmm, da skjønner jeg ingenting... for det er denne bilen også, men vi har kun vært på lillehammer en tur i dag... og i går kveld var eieren på fest, og absolutt ikke kjørbar :P ikke kjørbar var det vel mange av oss som ikke var hehe:)var vel ikke så edru du heller!? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse26 Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 hehe :D Det råeste som går her i byen er en Leasa evo 8... den er sjelden å se.. mange som ringte meg å sa jeg måtte pelle meg i byen for å se dere :P hehe ja du gjorde ja:) det er bra det da:) men de er nok til å se i byen her ofte tenker jeg... du må ta deg en tur på 8-meteren den 25.06 fra 20.00 og ut:) da er det treff her ja:)) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 hehe.. folk ække vant med å se slikt i byen.. :P Har en eclipse da, som er kliin org.. å mætti org golfer.. hehe var den den stygge svarte som stod ved skurva her om dagen? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 godt folk har forskjellig smak.. men å si at en nsx er stygg, DET skal litt til.. men at den stod utenfor skurva sammen med bilen til eclipse26 og rayander, ja det gjorde den.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 hehe ja du gjorde ja:) det er bra det da:) men de er nok til å se i byen her ofte tenker jeg... du må ta deg en tur på 8-meteren den 25.06 fra 20.00 og ut:) da er det treff her ja:)) hehe hehe.. vil dit, men jobber.. :s Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Tror han mente den orginale Eclipsè`n da.. Nsx er nydelig! :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 godt folk har forskjellig smak.. men å si at en nsx er stygg, DET skal litt til.. men at den stod utenfor skurva sammen med bilen til eclipse26 og rayander, ja det gjorde den.. hehe.. Dan_Stamnes er kjent for å ha en merkelig smak! :D :boxing NSX er en nyydelig bil! :D :pray :pray Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Tror han mente den orginale Eclipsè`n da..Nsx er nydelig! :pray Den orginale eclipsen her er Grønn... Forøvrig akkurat blitt orginal igjen tror jeg.. Hadde en MAD frontfanger før, samt turbo.. Mener å ha hørt han måtte ta bort det fordi det ikke funka, og snakk på at han sku bytte den mot en bmw cab el no.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Dan Stamnes er bare misunlig han...:) Kjører golf selv liksom! hæhæhæ, lættis. NSX er driiit råå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 hehe.. Dan_Stamnes er kjent for å ha en merkelig smak! :D :boxing NSX er en nyydelig bil! :D :pray :pray Dette kan vi vel diskutere nærmere. om jeg har spess smak eller ei... jeg er bare ikke fan av slike biler.. og dermed liker jeg heller ikke NSX'n.. men det er min meining, treng ikke folk som meiner noe anna til å få meg til å bytte meining Dan Stamnes er bare misunlig han...:) Kjører golf selv liksom! hæhæhæ, lættis. NSX er driiit råå!! er nok ikke misunnerlig nei. glad i golfen min jeg! ville ikke hatt noen anna bil (om du ikke trekker fram Passat w8 eller golf R32 da) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 :pray :pray :pray :pray :boxing :boxing :boxing yodude Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Så forresten en rød NSX ved NAF Glattkjøringsbanen i gansdalen.. (rett utenfor fetsund, lillestrøm traktene for de som ikke vet) Der stod den og slappa av innpå parkeringsplassen.. var forresten MANGE biler der.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WingswestNsx Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Dette kan vi vel diskutere nærmere. om jeg har spess smak eller ei... jeg er bare ikke fan av slike biler.. og dermed liker jeg heller ikke NSX'n.. men det er min meining, treng ikke folk som meiner noe anna til å få meg til å bytte meining er nok ikke misunnerlig nei. glad i golfen min jeg! ville ikke hatt noen anna bil (om du ikke trekker fram Passat w8 eller golf R32 da) Heisann. Du har helt rett! Folk har ikke lik smak. Noen liker Golf og andre liker Nsx. Ikke noe problem det. Men jeg legger ikke ut på nettet at bilen din er stygg. Hadde kansje heller sagt at de andre var fine enn å rakke ned på en stakkers gammel Nsx. Lykke til med Golf drømmen! Fortune favors the brave! :fuckme2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Heisann. Du har helt rett! Folk har ikke lik smak. Noen liker Golf og andre liker Nsx. Ikke noe problem det. Men jeg legger ikke ut på nettet at bilen din er stygg. Hadde kansje heller sagt at de andre var fine enn å rakke ned på en stakkers gammel Nsx. Lykke til med Golf drømmen! Fortune favors the brave! :fuckme2: :thumb en golf kan heller ikke på noen måte sammenlignes med en NSX, eller andre Japse Sportsbiler for densags skyld.. R32 er vel kanskje det som kan ligne en smule... I MINE (les: MINE!) øyne.. :biker :cab :respect Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Heisann. Du har helt rett! Folk har ikke lik smak. Noen liker Golf og andre liker Nsx. Ikke noe problem det. Men jeg legger ikke ut på nettet at bilen din er stygg. Hadde kansje heller sagt at de andre var fine enn å rakke ned på en stakkers gammel Nsx. Lykke til med Golf drømmen! Fortune favors the brave! :fuckme2: hvordan hadde det blitt om ingen kom med kritikk tror du da? Hvis alle skulle sagt, å den bilen er fet...hadde blitt utrolig kjett i lengden tror jeg. bare sundt med litt innspill fra folk som ikke er redde for å si hva dem mener! Men nok om den saken, jeg liker ikker i bilen, nå veit dere det.. dermed avslutter vi denne diskusjonen her! TAKK Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg