ThAMaZTeR Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 det han mener er vel at noen av oss har evnen til å ikke kommentere biler vi ikke liker, og heller bare tenke vårt, også gir vi heller skryt til de vi liker :P jeg for min del hadde nok også foretrukket en golf fremfor en nsx, men det har absolutt ikke no med utseendet å gjøre, det er heller sjansen for at jeg hadde kommet til å kjørt meg i hjel første uka som påvirker meg her.. :D yodude Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WingswestNsx Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 det han mener er vel at noen av oss har evnen til å ikke kommentere biler vi ikke liker, og heller bare tenke vårt, også gir vi heller skryt til de vi liker :P jeg for min del hadde nok også foretrukket en golf fremfor en nsx, men det har absolutt ikke no med utseendet å gjøre, det er heller sjansen for at jeg hadde kommet til å kjørt meg i hjel første uka som påvirker meg her.. :D yodude Stemmer det! Jeg har ikke noe mot konstruktiv kritikk, tar ikke akkurat det her så veldig høytidlig. Alle har forskjellig smak og det er bare å respektere. :respect Har ikke noe imot når folk kommer bort å foreslår andre felger, hekkvinge, eksos osv. Jeg personlig er ikke noen stor fan av porsche. Men det er vel mest for at jeg føler at de ikke passer til min kjørestil. :drive2 Du er jo flink å kjøre du! Det hadde gått så bra så! :thumb Skylder vel deg en tur på banen enda. Du er klar på rudskogen du? :driving Fortune favors the brave! :fuckme2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 jeg er klar :D alltid klar for banekjøring :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg