Paasan Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Gassvaieren driver for tiden og hopper av en gang i blandt. Den hopper av fra pedalen, første gangen datt den gummi saken ut. Da greide jeg selfølgelig å miste denne. Fikk henta meg en ny en på skrapen. Andre gangen datt kabelen ut fra gummi saken. Skal det være et "feste" på andre siden av gummien på enden av kabelen? Hvis ikke, noen andre tips? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 jeg bøyde bare min med ei tang. da funka det fint igjen :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Gassvaieren driver for tiden og hopper av en gang i blandt. Den hopper av fra pedalen, første gangen datt den gummi saken ut. Da greide jeg selfølgelig å miste denne. Fikk henta meg en ny en på skrapen. Andre gangen datt kabelen ut fra gummi saken. Skal det være et "feste" på andre siden av gummien på enden av kabelen? Hvis ikke, noen andre tips? Har du den stopperen under pedalen? mangler den så hopper wiren ut av pedalen Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Har du den stopperen under pedalen?mangler den så hopper wiren ut av pedalen jeg har samme problemet på min corrado. Men hva er den stopperen du nevner ? Tenkte det kunne være den gummipakningen rundt hullet som kan være litt gåen så den ikke klarer å holde "kroken" inne...kan det være en teori ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Den stopperen jeg tenker på sitter i gulvet under pedalen. pedalen stopper i denne ved full-gass. Mangler denne går pedalen for langt, å du drar wiren ut av feste. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Tor: Hvis du mener det "røret" som pedalen treffer når du gir full gass, så er det der. Men har lurt på om kansje gassvaieren er for stam. Har også lurt på om den gummiringen blir litt slapp i fisen med årene, og kansje ikke skal brukes på nytt når den er tatt ut igjen. Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Dette skjedde med meg også et par ganger, satte enkelt og greit en strips rundt wiren som da var nok til at den holdt seg på plass. Satte den altså rundt wiren etter å ha tredd den igjennom gummimuffen og stramme hardt. Hva som egentlig skal holde den på plass/fast vet jeg ikke da jeg fikk dette problemet etter at jeg byttet motor (husker ikke hva som var der før jeg tok det bort). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg