Gå til innhold

245`n min. hva synes dere?

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Har fiksa og ordna en del på 245`n min i det siste så jeg slenger opp et par bilder.

volvo5.JPG

volvo3.JPG

volvo4.JPG

Ny rustfri bakluke.

volvospeedo.JPG

Turteller er for pingler :pray

volvo1.JPG

Det var en jævla idiotsvenske som kræsja inn i meg i september i fjor. Huyndaien hans gikk under bilen min så hans ble mest ødelagt. Devil

volvokrasj.jpg

Det er fiksa opp, men det ikke perfekt.

Har ikke gjort så altfor mye med den. Har satt på ny bakluke, senkefjærer, girkule, snowcaps, farga instrumenter osv.

Må bare få sveisa igjen rusthølet bak under ved støtfangeren så er den nesten strøken. Hølet er ca. like breit som bilen. Begynte nesten å grine når jeg fant det ut.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse planer og ideer, men jeg har for lite penger og er ikke en ræser til å skru bil.

Før lønn i løpet av uka, da tror jeg at jeg skal kjøpe baklykter med hvit blinkers, nye skilter og noen nye høytalere. Skal også dra på skroten og finne meg et nytt høyrespeil. Det har fått seg en smell så den blir holdt samme av elteip.

Har også lyst på instrumenter med turteller, så hvis noen har lyst til å selge en til meg så er det bare å si i fra.

Det blir vel kanskje litt mere motor en vakker dag. Er en b230f som sitter nedi der nå. Hvor mye ekstra hk får man ved a ta av katalysatoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott vogn!

Driver selv å bygge opp ei 245 '84, for salg. Rød sådan. Putta i en 200K som jeg hadde liggende. Endel karosserimessige skavanker så blir endel arbeid der. Ellers skal det på snutefront, ny bakluke, 86 speil, 93 dørhåndtak, 93 interiør og hvite blinkers all over!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider