ThAMaZTeR Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 så en RÅ vw variant på hamar i dag, og da den dukket opp på statoil mens vi stod der og skravlet utpå ettermiddagen, måtte jeg jo ta en titt.. bilen var akkurat godkjent og ferdigbygd.. kan nevne ting som bredding, alt interiør ribbet, to stoler, bur, turbomotor.. han hadde til og med måttet skjær hull i panseret for å få plass til turboen.. bilen var visst bygd for dragracing, men alt var godkjent og bilen hadde skilter =) skal prøve å få tatt bilder ved en senere anledning.. forresten ikke umulig at den kommer på streetmeet neste helg :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hva slags VW "variant"? Phaeton eller Polo...? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 god gammeldags vw 1500, fra tiden bobla kom :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Har sett bilen på Gjøvik noen ganger......sykt rå bil:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 litt artig å se han kjøre rundt i byen, finnes jo ikke varmeapparat og slik i den, så kald frisk luft var oppskrytt.. og bilen er jo utstyrt med plexiruter, som IKKE kan åpnes, så han satt og kjørte med døra oppe, for å få frisk luft.. dessverre fikk vi ikke sett hva bilen var god for, da han hadde no problemer med clutchen, men lyden i bilen var helt rå :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 En av de gangene jeg så den lå jeg bak bilen i et lyskryss. Da ser jeg snurre og konfilter bare stikke opp bak der....hehe. Lyden var ganske fet ja:) Tror det sto "Abel" eller noe slikt på siden av bilen Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 står abbel mener jeg å huskje.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Sølvgrå eller noe sånt er den ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 jepp.. med en blå stripe langs siden.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 jepp.. med en blå stripe langs siden.. Sett bilde av den ja, virker ganske grei den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Han er vel fra Gjøvik området. Søskenbarnet til en kompis av meg. Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 de "setter" seg kjeeedelig når man gir på! er rått å se på! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 bilder takk=) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 er vel ikke en variant? vel? men en notch? om det er den bilen jeg trur det er altså.. regner egentlig med det.. gammal tråd ser jeg men :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 oi, har denne våknet til liv igjen nå :D fant vel etterhvert ut at det er en notch ja.. bilen er også på gatebil2005-dvd'en.. hvertfall bonus-dvd'en.. kjører dragrace, med mindre hell :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg