Gå til innhold

Audi garanti

Ranger emnet

Henke

Anbefalte innlegg

Er det slik at audi har 10 års garanti mot rust? Leste i en tråd her at det var en S3 som hadde fått lakkert om igjen hele døren gratis pga en rustboble.. Jeg har en a3 97 modell og lurte på om denne garantien også gjelder min bil? Har muligens en rustboble på bakluken og det hadde vert fint å få dette reparert gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at audi har 10 års garanti mot rust? Leste i en tråd her at det var en S3 som hadde fått lakkert om igjen hele døren gratis pga en rustboble.. Jeg har en a3 97 modell og lurte på om denne garantien også gjelder min bil? Har muligens en rustboble på bakluken og det hadde vert fint å få dette reparert gratis :)

Audi har 12 års garanti mot gjennomrusting. og 3 års lakkgaranti.

Nå er jo bilen din også galvanisert så hvis den ikke er skadet eller opplakert på skade-stedet og "lakkbehandlingen i instruksjonsboken er fulgt" så ville jeg svingt innom en møller forhandler og be om at de iallefall tar en titt

'05 Audi A6 S-Line

http://www.vwaudi-club.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På A3/S3 er rustgarantien utvidet til 10 år på vanlig rust pga det med galvaslippen på dørene, så jeg vil anbefale deg å ta kontakt med merkeforhandler, Møller, og vise de skaden. De tar så bilder og sender videre til vurdering, og så får en svar etter en stund.

Jeg hadde dette under de nederste dørlistene mine på S3'en, og har fått lakket opp igjen dørene for Møller sin regning.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider