hamansen Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 noen som vet hvor jeg kan få tak i ny bunnpanne til min c20xe? Hos Opel skulle de ha nesten 3500,-.... :fuckme2: har sjekket hos krogslund og carparts..men de leverer kun bunnpanner uten automatisk oljenivåføler.. Hvis noen har liggende brukt bunnpanne, kan dette også være av interesse... Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Har liggende ei men ikke helt sikker på stand i farten... Var ei lite sprekke i men tror det er sveist nå (har hatt den bortlånt ei lita stund :P) Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 når har du tid å sjekke det..? har vært kjempegreier om den va hel og uten lekasje :bump kan du sende meg sms når du har sjekket det...? Nr e 906 87 089.. Mvh Ørjan Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg