Gå til innhold

Stylingbutikker på Costa Blanca :p

Ranger emnet

Shibbster

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne posten så jeg la den her.

Jeg skal til Spania om to uker, så har jeg tenkt på å kjøpe deler og ting til bilen der borte... Stort sett 60% av bilene der nede er jo delvis eller helt styla, så da må det jo være noen stylingbutikker der. Men problemet er at jeg aner ikke hvor de kan befinne seg... Jeg leter etter stylingbutikker nå hele veien.

Det jeg ser etter er stylingbutikker som ligger i Torrevieja, Murcia og Alicante.

Noen som kan hjelpe meg med å finne?

Jeg tror det er noe gass i forruskeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir fint og ta med seg på flyet tenker jeg,betale toll og dritt.....

Er bare å snakke med et flyttebyrå som kjører Norge-spania det. Så litt penger i lomma dems så kommer det utollet til norge, gjort det sjøl.

Ligger hvertfall 1 stk sjappe i alicante. De har flust av styling til peugeot og seat hvertfall.

Dra meg i Greker`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derfor dette ligger under prosjekter?

"prosjekt tollsvindel"?

For å svare på det første, jeg kan bare få setninger på spansk og de kan ikke engelsk, så det blir litt komunikasjonssvikt fra begge parter da. Og det er ikke for å svindle en dritt! så ta det helt med ro...

Det eneste er at jeg vet at deler og klistere er billigere enn i Norge, og jeg tror ikke at man betaler toll for slikt som jeg kan få plass til i kofferten. Kommer jeg igjennom tollen med en sykt stor pakke som inneholder bodykit tar tollen meg inn uansett... Men jeg tror ikke at man betaler for nye speil, høytalere osv... I såfall gjemmer jeg det sammen med brukte boksere :p

Jeg tror det er noe gass i forruskeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider