Shibbster Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne posten så jeg la den her. Jeg skal til Spania om to uker, så har jeg tenkt på å kjøpe deler og ting til bilen der borte... Stort sett 60% av bilene der nede er jo delvis eller helt styla, så da må det jo være noen stylingbutikker der. Men problemet er at jeg aner ikke hvor de kan befinne seg... Jeg leter etter stylingbutikker nå hele veien. Det jeg ser etter er stylingbutikker som ligger i Torrevieja, Murcia og Alicante. Noen som kan hjelpe meg med å finne? Siter Jeg tror det er noe gass i forruskeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 hvorfor spør du ikke noen som kjører stylet bil der? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltgti Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 hei , jeg vet om to butikker litt lengre nord i benidorm område, en på et kjøpe senter jeg tror heter :carefur .åsså ligger det en langs den gamle motorveien som i dag heter 332 . den ligger mellom albir og altea Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 blir fint og ta med seg på flyet tenker jeg,betale toll og dritt..... Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 blir fint og ta med seg på flyet tenker jeg,betale toll og dritt..... Er bare å snakke med et flyttebyrå som kjører Norge-spania det. Så litt penger i lomma dems så kommer det utollet til norge, gjort det sjøl. Ligger hvertfall 1 stk sjappe i alicante. De har flust av styling til peugeot og seat hvertfall. Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 derfor dette ligger under prosjekter? "prosjekt tollsvindel"? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Folk her inne er vel neppe lommekjente i de områdene... så: :google Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbster Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 derfor dette ligger under prosjekter?"prosjekt tollsvindel"? For å svare på det første, jeg kan bare få setninger på spansk og de kan ikke engelsk, så det blir litt komunikasjonssvikt fra begge parter da. Og det er ikke for å svindle en dritt! så ta det helt med ro... Det eneste er at jeg vet at deler og klistere er billigere enn i Norge, og jeg tror ikke at man betaler toll for slikt som jeg kan få plass til i kofferten. Kommer jeg igjennom tollen med en sykt stor pakke som inneholder bodykit tar tollen meg inn uansett... Men jeg tror ikke at man betaler for nye speil, høytalere osv... I såfall gjemmer jeg det sammen med brukte boksere :p Siter Jeg tror det er noe gass i forruskeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbster Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Det ligger en Carrefour ved Torrevieja også, har vært der, men det er ikke så fryktlig mye de har av stylingting, men de har da neonlys og noe smått og godt... Hvor ligger den i Alicante da? Siter Jeg tror det er noe gass i forruskeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 er å surrer her nede nå. Så jeg skal finne ut hvor den sjappa ligger. er en stund siden jeg var der sist... :???: Har vell kanskje no gulvmatter og høytalere på Carrefour ved Torrevieja, ikke no mer hvertfall... Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg