Gå til innhold

Østfold: Street Meet 16 juli på SmartClub

Ranger emnet

prizma

Kommer du?  

51 stemmer

1. 1. Kommer du?

• Ja
      34
    • Nei
      18

Anbefalte innlegg

Det blir SmartClub i Råde, klokka 19. Den 16 Juli.

De som ikke vil/kan komme, de kommer på neste meet. plassen er digg, og om været er digg blir det er bra meet. kom jo kjempemange forrige gang :pray takket være jungeltelegrafen, og et visst forum.

vi mekker flere meets vøttø, det er ikke noe problem!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir SmartClub i Råde, klokka 19. Den 16 Juli.

De som ikke vil/kan komme, de kommer på neste meet. plassen er digg, og om været er digg blir det er bra meet. kom jo kjempemange forrige gang :pray takket være jungeltelegrafen, og et visst forum.

vi mekker flere meets vøttø, det er ikke noe problem!

Kjære Vemund :) skal du utvaske selve ordet "streetmeet" nå. kan jo ikke arrangere treff med så lite mellomromm, blir dårlig oppmøte og folk blir lei. Så Dette var nok en veldig god ide :pray

Tror ikke du selv skjønner hva det å arrangere slike treff hele tiden påvirker fremtidig oppmøte. Folk blir jo dritt lei og en ting som sprer seg fort i jungeltelegrafen er hvor dårlig ting er! Er vel ingen vits i å arrangere slike "stå stille" treff hver helg i hele sommerferien når du like gjerne kan dra på Esso`n og henge der!

Er jo i alle fall ikke noe vits i å ha det så ofte så lenge det ikke er noe Action, fete biler og hyggelige folk der! prate gjør man på shell eller andre steder! :)

Prøv å se på det fra en annens synsvinkel! Hvis du søker litt rundt her etter streetmeets så ser du det at folk før deg også har vært helt gærne på å arrangere streetmeets etter hverandre, men at dette ikke falt helt i god jord :)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Vemund :) skal du utvaske selve ordet "streetmeet" nå. kan jo ikke arrangere treff med så lite mellomromm, blir dårlig oppmøte og folk blir lei. Så Dette var nok en veldig god ide :pray

Tror ikke du selv skjønner hva det å arrangere slike treff hele tiden påvirker fremtidig oppmøte. Folk blir jo dritt lei og en ting som sprer seg fort i jungeltelegrafen er hvor dårlig ting er! Er vel ingen vits i å arrangere slike "stå stille" treff hver helg i hele sommerferien når du like gjerne kan dra på Esso`n og henge der!

Er jo i alle fall ikke noe vits i å ha det så ofte så lenge det ikke er noe Action, fete biler og hyggelige folk der! prate gjør man på shell eller andre steder! :)

Prøv å se på det fra en annens synsvinkel! Hvis du søker litt rundt her etter streetmeets så ser du det at folk før deg også har vært helt gærne på å arrangere streetmeets etter hverandre, men at dette ikke falt helt i god jord :)

for det første har det ikke vært streetmeets HVER helg! det er ingen vits i å OVERDRIVE :p er det ikke positivt at noen tar initativ til å arrangere streetmeet..? det har ikke akkurat skjedd så mye på østlandet for tiden, og smartclub 18 juni ble et greit treff uten at onkel politi brydde seg.. og det er jo bra!!:)

så det er ingen tvil om at jeg er klar for et treff på smartclub igjen!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første har det ikke vært streetmeets HVER helg! det er ingen vits i å OVERDRIVE :p er det ikke positivt at noen tar initativ til å arrangere streetmeet..? det har ikke akkurat skjedd så mye på østlandet for tiden, og smartclub 18 juni ble et greit treff uten at onkel politi brydde seg.. og det er jo bra!!:)

så det er ingen tvil om at jeg er klar for et treff på smartclub igjen!!:D

Jeg personlig tror nok det vil møte opp folk, men hvis det fortsettes å arrangere treff såpass ofte som dere vil ha det til så vil det senke standaren på Streetmeets, hvorfor heller ikke bare møtes på den Lokale bensin stasjonen? :cool:

Så klart så er det positivt at folk vil ta iniativ til streetmeets, men det burde være litt mere kontroll over det hele da det fort blir for mange og fordårlige til at folk etterhvert gidder å dra på de! Jeg syntes det er nok med 4 i året, da det ellers blir for mye for min del. Har drøftet det med flere folk og de er enige.

hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig tror nok det vil møte opp folk, men hvis det fortsettes å arrangere treff såpass ofte som dere vil ha det til så vil det senke standaren på Streetmeets, hvorfor heller ikke bare møtes på den Lokale bensin stasjonen? :cool:

Så klart så er det positivt at folk vil ta iniativ til streetmeets, men det burde være litt mere kontroll over det hele da det fort blir for mange og fordårlige til at folk etterhvert gidder å dra på de! Jeg syntes det er nok med 4 i året, da det ellers blir for mye for min del. Har drøftet det med flere folk og de er enige.

hellothere

Halla...

På bensin stasjon er det ikke plass, og visst du syntes det er dumt at det er så ofte så får du bare komme 4 ganger i året da vettu :)

Vi er en haug med bondefolk som syntes det er fint å ha en grunn til å treffes :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla...

På bensin stasjon er det ikke plass, og visst du syntes det er dumt at det er så ofte så får du bare komme 4 ganger i året da vettu :)

Vi er en haug med bondefolk som syntes det er fint å ha en grunn til å treffes :)

Er greit det for meg at dere kjeder dere så ofte at det blir streetmeeting vær månede (satt på spissen) men hvorfor ikke danne en gatebilklubb og heller arrangere Gatebil treff ofte? sombrero

Er bare dette med bruken av ordet Streetmeet ved å arrangere treff som er ofte og ikke fullt ut ekte streetmeet som jeg reagere på. syntes det er unødvendig og helt på tryne.

Men for alldel så skal dere få lov til å arrangere hva dere vil. prøver ikke å stoppe dere, men ber folk prøve å bruke litt mere fornuft. heyyou

Men prøv å start en slik klubb eller få Østfoldgatebilklubb til å arrangere treff ofte så kan du og alle andre merke at interessen synker etter hvert som det blir arrangert ofte nok. Hadde man arrangert gatebil 8ganger i året så hadde nok det også mistet interessen fra folk flest tror du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg litt enig der, hvis folk bare lager streetmeets hele tida vil det bli vanlig, og det vil bli mindre oppmøte etterhvert.....? Hadde hvert mye bedre med ett stoort streetmeet en gang i måneden, istede for å ha mange små 4 ganger i måneden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er greit det for meg at dere kjeder dere så ofte at det blir streetmeeting vær månede (satt på spissen) men hvorfor ikke danne en gatebilklubb og heller arrangere Gatebil treff ofte? sombrero

Er bare dette med bruken av ordet Streetmeet ved å arrangere treff som er ofte og ikke fullt ut ekte streetmeet som jeg reagere på. syntes det er unødvendig og helt på tryne.

Men for alldel så skal dere få lov til å arrangere hva dere vil. prøver ikke å stoppe dere, men ber folk prøve å bruke litt mere fornuft. heyyou

Men prøv å start en slik klubb eller få Østfoldgatebilklubb til å arrangere treff ofte så kan du og alle andre merke at interessen synker etter hvert som det blir arrangert ofte nok. Hadde man arrangert gatebil 8ganger i året så hadde nok det også mistet interessen fra folk flest tror du ikke det?

Er enig med deg at det kan bli kjedelig visst det blir for ofte ja, men har det blitt det da ? Visst du ser litt tilbake, så begynte jeg å lage treff ifjor, da hadde vi ca 5 stor treff her nede, men pga at jeg fikk mye problemer med folk som ikke likte treffa mine så ga jeg meg... det prøver jeg å forklare de som arransjerer her også, men dem finner det vel ut selv doh

Det du sier om gatebil er jeg helt enig om, og ja, vi har lite å gjøre her nede. Jeg kunne feks tenkt meg å leid rudskogen og hatt treff der, men mye av problemet da er at 100 personer sier de kommer, men bare en brøkdel av dem dukker opp... Jeg er selv på skogen 3-4 ganger i mnd og senest på fredagen ble jeg tilbydd å kjøre der gratis, så jeg syntes det er mange treff på skogen, MEN jeg er der alikevel. Og kommer det mindre folk ? nei...

Poenget mitt er at dette går av seg selv, blir det formange treff og folk syntes det er kjedelig, kommer det mindre folk. Og visst det bare kommer mindre og mindre folk skjønner somregel arransjørene at de ikke må ha treff så ofte :)

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis folk ikke gidder å dra på "meet" mer enn to ganger om sommern kan de ikek være spesielt bilinteresserte

w0rd - sant sant.. :hug:

BUMP! hva skjer a? tråden dør ut.. hittil har 22 stk trykka på "ja" og at de kommer er vell og bra, men hva med de resterende % som ikke veit om treffet.. ta tråden i egen munn folkens, og løp og spamspam lokale rånere, og gamle damer med handlevogner. hvis alle gjør sitt, og drar med seg 5 stk hver, blir det en kjempemeet med masse biler....... :thumb

så, dere vet hva dere har å gjøre, forkjynn ordet, ikke la et rånersted gå uvitende om dette treffet.. :p puke babyhmm?

vi sees :D

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt unødvendig å bruke privatpersons navn på forumet, vi har nick....

og for de som tror jeg drar i gang og "arrangerer" treff, så NEI, jeg bare sier, vi skal ha treff da og da, komme de som kommer. vet pr. dags dato at der blir endel. råde er et perfekt sted, vi bråker ikke for noen naboer, og det er stor plass å parkere på, til og med er det malt opp ruter. så det skulle være bra.

nå, ang det at vi vanner ut "streetmeet" begrepet:

dere har prøvd dere i oslo, det funka faen ikke, dere har prøvd dere diversje andre steder, men hittil har jeg ikke sett så mange av de treffene. hvis poenget er å vise seg fram, og skryute uhemmet er jo meeten stedet, kan selvfølgelig arrangere lørdagsråning i halden, men det ville fort drite seg, fordi folk ikke liker halden. - da er det bedre å stå på meet og arrangere kolonne å greier, moro saker det der.

nei for dere som er imot meets, ikke diskuter, ikke les tråden, og bli hjemme, for de som vil på treff, har noe å vise fram, eller gjør som meg, kommer i det man har, så er meet noe for deg.

nivået synker ikke om det er 5 biler å se på, da er det iallefall 5 biler å se på, og 10 ++ til å le av (les: min.).

så møt opp i god tro. :drive2

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal kalle det der streetmeets vil jo folk til slutt bli pisse lei, og drite i å komme på disse treffene. Folk vil jo ikke ha noe å se frem til lenger..

Og uansett, det forrige treffet var så KJEDELIG, at det _hadde_ vært bedre å glo i tv'en, som en nevnte lenger oppe. Greit nok det var noen små gjenger med folk som sto stille og skravla, gjorde det selv med de jeg kjente jeg, men jeg fikk jo flass til slutt. Skjedde jo ikke en dritt !

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal kalle det der streetmeets vil jo folk til slutt bli pisse lei, og drite i å komme på disse treffene. Folk vil jo ikke ha noe å se frem til lenger..

Og uansett, det forrige treffet var så KJEDELIG, at det _hadde_ vært bedre å glo i tv'en, som en nevnte lenger oppe. Greit nok det var noen små gjenger med folk som sto stille og skravla, gjorde det selv med de jeg kjente jeg, men jeg fikk jo flass til slutt. Skjedde jo ikke en dritt !

har du et fast begrep om hva "streetmeet" er? la oss høre. :thumb

og det blir ikke til mer enn det du gjør selv.. :p

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du et fast begrep om hva "streetmeet" er? la oss høre. :thumb

og det blir ikke til mer enn det du gjør selv.. :p

Skjønner du ikke hva jeg mener, sett deg ned og tenk til du finner det ut.

Så du mener jeg skal stå der som en idiot helt alene, og prøve å lage liv?

DOH!

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke hva jeg mener, sett deg ned og tenk til du finner det ut.

Så du mener jeg skal stå der som en idiot helt alene, og prøve å lage liv?

DOH!

det blir enkelt og greit ikke mer moro enn du selv kan produsere, er alltid slik intill en tar saken i egne hender og lager liv. dette kan bli deg... du å kammeratene dine kan vell gå rundt å se på biler, ta bilder kose deg i sola drekke cola og kose deg. :thumb

hva er din "hunch" med et meet, hva er det som gjør et meet bra for deg? greit om du er saklig i dine anklager..

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider