Gå til innhold

Østfold: Street Meet 16 juli på SmartClub

Ranger emnet

prizma

Kommer du?  

51 stemmer

1. 1. Kommer du?

• Ja
      34
    • Nei
      18

Anbefalte innlegg

Syntes det var greit treff jeg, kom jo ikke så mange men moro alikevel...

MEN det som ikke var så moro var clutchen min, den var tydeligvis ikke helt god, fikk ikke tatt rundinger i 1'te gir engang, lukte svidd clutch i lang tid etterpå...

Ja takk, vi luktet det :)

Men du gjorde jo et tappert forsøk.

Telte ca 50 biler der i går. Været ble jo ikke så værst heller....

Så jo til og med sola komme frem i går!

Det hadde jeg ikke trodd på forhånd.

Nok en gang et lite streetmeet fri for bråk og politi.

Vi får vel gjenta dette i august en gang da, når fellesferien er over.

Takk til alle som møtte opp. :hello:

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bra treff!

kom en god porsjon biler ja yummy

synes ikke været var så ille..

begynner nesten å bli "de faste" som er hver gang nå synes jeg hehe :win

får gjenta det i august en gang ja.. happyhappy

håper du har friskmeldt clutch neste treff da ottesen :pimp

Ja, får håpe det ! anger2

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så mange som kom nei, men kannsje pga at været var utrygt, men vi hadde jo bra vær da.. fikk brukt opp litt av dekka mine også :win

Du, en ting jeg lurer på, hvor mye effekt har du nå ? du hadde iallefall clutch som holder....hehe ( må ha med det i alle inleggene ;) )

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin treff dette, som jackpot sier, det blir de faste liksom, den harde kjernen - men vi har ikke noe imot å få med fler! får mekke et treff i august, etter rudskogen, eller noe, evt første helgen i september, (for siste helgen i august er det Monsterrace i ED i sverige)...

så håper vi på bedre oppmøte, og dette er definitivt det beste stedet å ha meet på, skjemmer jo ikke bort noen :p

litt burning var jo greit, siden det ikke var noen biler der slikt skjedde.... :watchout

og med det takker "arrangøren" for seg yummy

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det var et kjempe artig treff....hadde egentlig ikke planer om å dra men ombestemte meg i siste lita...og været holdt oxo:)

det hadde jg ikke trodd på forhånd... så takk til værgudene :D

en del fine biler og... likte spes mustangen til ottesen...synd med clutchen din.....

synes det er veldig bra at man arrangerer slike treff, så stå på prizma,du gjør en god jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn M: takk så mye, clutchen blir nok fikset snart :)

Sandvik Bros: Enig, trenger ikke vente så lenge vær gang syntes jeg, hyggelig når det er masse kjentfolk der :)

Prizma: Du gjør en grei jobb ja, men prøv å spre ordet litt lenger...:) Og jeg vet jeg sier det ofte men vær litt forsiktig når du arransjerer, det er som sagt ikke uten grunn at jeg ga meg med treffa ifjor, jeg fikk mye problemer med de som eier/driver stedene vi var...:(

Lurer på hvem dust som tok den rundingen der de står jeg grinchy

3136737516_452124e.jpg

Mer info: http://www.sa.no/lokale_nyheter/article1229427.ece

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Linn M: takk så mye, clutchen blir nok fikset snart :)

Sandvik Bros: Enig, trenger ikke vente så lenge vær gang syntes jeg, hyggelig når det er masse kjentfolk der :)

Prizma: Du gjør en grei jobb ja, men prøv å spre ordet litt lenger...:) Og jeg vet jeg sier det ofte men vær litt forsiktig når du arransjerer, det er som sagt ikke uten grunn at jeg ga meg med treffa ifjor, jeg fikk mye problemer med de som eier/driver stedene vi var...:(

Lurer på hvem dust som tok den rundingen der de står jeg grinchy

3136737516_452124e.jpg

Mer info: http://www.sa.no/lokale_nyheter/article1229427.ece

Etter å ha lest den nyhetsartikkelen virker det som at dere var de siste som fikk æren av å ha streetmeet på SC?

Selv gadd vi ikke å dra ettersom det forrige møte ¨på SC var så tamt.

Håper snart moderatorene arrangerer noe hvor det slipper å bli nyhetsoppslag etterpå, med lovlig burning.

Blir vel en bom å møte neste gang på SC nå tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest den nyhetsartikkelen virker det som at dere var de siste som fikk æren av å ha streetmeet på SC?

Selv gadd vi ikke å dra ettersom det forrige møte ¨på SC var så tamt.

Håper snart moderatorene arrangerer noe hvor det slipper å bli nyhetsoppslag etterpå, med lovlig burning.

Blir vel en bom å møte neste gang på SC nå tenker jeg.

Den nyhetsartikelen var fra i fjor, når det var streetmeet på Amfi Borg(i Sarp), og ikke på Smart Club...

Jeg kom ikke før i 9-halv 10 tida og da var det få biler igjen..

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider