Gå til innhold

Østfold: Street Meet 16 juli på SmartClub

Ranger emnet

prizma

Kommer du?  

51 stemmer

1. 1. Kommer du?

• Ja
      34
    • Nei
      18

Anbefalte innlegg

Om bilen er kjørbar til da, så kan jeg sikkert svippe nedom en tur, men jeg gidder ikke å ha show-room-finish på bilen, kanskje bare vaske den før jeg drar. (gidder ikke fullshine med polering utvendig/innvendig, det tar for lang tid, 2-3 dager)

Håper på noen deler allerede denna uka, jeg vil jo møte opp med egen bil, noe jeg ikke har gjort på de treffene hittil i år (bare ett å annet banetreff før demperne røyk).

Får se ann litt, kommer mye ann på om jeg får delene mine eller ikke, jeg gidder ikke å kjøre med 4 oljetomme dempere.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg dukker nok opp sammen med den vanlige kompanjongen med ku-bilen :P

Klarer sikkert å raske med noen Sierraer og litt sånt og.

Blir bra dette...det var bra på forrige meet. Litt lite action for min smak men..mye fine biler, fine damer og fint vær :)

Det å si at Oslo-treffa er dritt, synes jeg er feil. De to beste treffa jeg har vært på har vært i Oslo, nemlig Ikea på Alnabru, og Obs på Strømmen. Begge to hadde mye fine biler, "intim" atmosfære, mye folk, og mye action..burning på Obs og racing på Ikea...farlig, men morro.

Jeg er dog enig i at f.eks det store Jessheim-treffet i fjor var møk kjedelig..alt for mye politi og greier.

Men, nok off-topic..kom på Smart Club, og ha det artig sammen med likesinnede, eller dra et annet sted og gjør hva du vil. Det er helt valgfritt, men jeg er ikke i tvil om hva jeg kommer til å gjøre :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dukker nok opp sammen med den vanlige kompanjongen med ku-bilen :P

Klarer sikkert å raske med noen Sierraer og litt sånt og.

Blir bra dette...det var bra på forrige meet. Litt lite action for min smak men..mye fine biler, fine damer og fint vær :)

Det å si at Oslo-treffa er dritt, synes jeg er feil. De to beste treffa jeg har vært på har vært i Oslo, nemlig Ikea på Alnabru, og Obs på Strømmen. Begge to hadde mye fine biler, "intim" atmosfære, mye folk, og mye action..burning på Obs og racing på Ikea...farlig, men morro.

Jeg er dog enig i at f.eks det store Jessheim-treffet i fjor var møk kjedelig..alt for mye politi og greier.

Men, nok off-topic..kom på Smart Club, og ha det artig sammen med likesinnede, eller dra et annet sted og gjør hva du vil. Det er helt valgfritt, men jeg er ikke i tvil om hva jeg kommer til å gjøre :)

takk takk, flott flott!!

Jeg kommer garantert (bor 15 min unna så ) prøve og få med meg en 6-7 stk jeg

kjempe om du kommer vettu :D og alle de andre...

jeg belager meg selv på å komme å.. :D tror det blir moro, iallefall i forhold til oppslutningen vi hadde forrige gang, da kom det jo MANGE!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, hadde tenkt meg det sist, men trur du faen ikke jeg smalt dagen føre..

bilen fikset, men venter litt div styling denne uken så vis det kommer på bilen er jeg der..

ca. hvor lang tid tar det dit fra moss ? 20min ellerno ? ca.. fulgte ikke helt med på klokka da jeg fløy inn til rudskogen i helgen hehe..

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.....det ser faktisk ut som om jeg kommer også med mustangen faktisk :)

Visst det oppstår noen problemer så håper jeg jeg jeg jeg kan henge meg på Jackpot, Ole eller Jannis :peace:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er klare for lørdagen folkens? tror dette blir bra, har spredt ordet og sånn.. :D

kolonne fra grålum som sist? oppmøte klokken 18.00? så drar vi 18.30 eller noe... :)

Endret tittelen til Sommer Meet å :o for de som MÅTTE reagere..

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått nått mine ører i dag, at Kjartan og Espen fra MaxPower kommer nedover på lødrag, husk kloken 19.00 :D så dette er da en oppfordring til å få med folk, og vise fram miljøet!

kom med bilene deres, jeg stiller jo opp med min :p

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å snakke med kjentfolk jeg :) Litt synd at det er meldt dårlig vær, men tøffe gutter\jenter er ikke redd for det !

Mvh Ottesen

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var greit treff jeg, kom jo ikke så mange men moro alikevel...

MEN det som ikke var så moro var clutchen min, den var tydeligvis ikke helt god, fikk ikke tatt rundinger i 1'te gir engang, lukte svidd clutch i lang tid etterpå...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider