challenger Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Er det noen butikker som selger dette rattet under kr. 1.000,-?? Jeg har den blå og svarte Driving Force, men synes det blir fort slarkete og slapt. Har prøvd den nye PRO-versjonen og er imponert over hvor tight det virker i forhold. Det kreves imidlertid mer muskler for å kjøre PRO, kjentes godt i armene etter en kveld med dette. Spillet er WRC04. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg har et slikt ratt liggende hvis du er intressert. er så å si nytt i eske da jeg bare har spilt GT4 med det i en uke før jeg flytta. Så nå står alt i eske og blir ikke brukt. Send meg pm om du er intressert. PS: det er det beste rattet jeg noen gang har spillt bilspill med hvertfall! Anbefales! Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Er det noen butikker som selger dette rattet under kr. 1.000,-?? Jeg har den blå og svarte Driving Force, men synes det blir fort slarkete og slapt. Har prøvd den nye PRO-versjonen og er imponert over hvor tight det virker i forhold. Det kreves imidlertid mer muskler for å kjøre PRO, kjentes godt i armene etter en kveld med dette. Spillet er WRC04. Her er et til 999,- http://www.mpx.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d26232&plid=26232 Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Har et sånt ratt stående som jeg ikke får brukt. Send meg et bud om noen er interessert :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Da ble det tur til Expert og handle i dag. Gleder meg til å komme hjem fra jobb, montere det på rallystolen og banke rekorder på WRC04 online i kveld!! Kommer til å sette det gamle rattet på QXL uten minstepris en av de nærmeste dagene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hvis du lurer så bruk kelkoo.no for å finne noen butikker på nett. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Har faktisk allerede tatt tilbake et par rekorder på online-spillinga takket være bedre ratt! Utrolig forskjell på kjøreegenskapene og Driving Force Pro anbefales på det varmeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Finner bare det dær jævla playstation2 rattet.. er det noen bre ratt som er å anbefalle til PC? Masse på Ebay! fant 23 ulike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Spaceworld har hatt diverse ratt til PC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 kan dette rattet brukes på PC? Har hørt noe om d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 De hadde flere typer ratt for PC tidligere som ikke var kompatible med PS2, men du får ta en tur innom selv og kikke. Eller prøv nettsidene, spaceworld.no. Eller mpx.no ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 kan dette rattet brukes på PC? Har hørt noe om d Driving Force PRO rattet skal funke på pc ja, gjennom USB porten, jeg har dog ikke prøvd det selv da. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Fremdeles noen som har rattet til salgs? Send meg PM med pris.. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Driving Force PRO rattet skal funke på pc ja, gjennom USB porten, jeg har dog ikke prøvd det selv da. Driving Force PRO rattet funker til pc ja. Hvertfall til LFS. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 jeg har et LogiT Driving Force PRO liggende og bruker det aldri. Vil gjerne bli kvitt det så jeg har noen penger til meningsløs helgefyll :hammer Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg