Gå til innhold

242 76 mod B230fk

Ranger emnet

ks 242

Anbefalte innlegg

• Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gleder meg til å være co-pilot. har kamera i boks. låner kristian s. sitt. bare å krysse fingrene for at det er plass.

Fikk mail i dag

Vi har nå satt av plass til deg for kjøring i sigdal den 27 januar.

Husk hjelm og førerkort.

Vi ses på Gatebil on ice.

240-prosjekt

Turbonetics t3/t4 steg 3 ar63 e46

volvo-r-sport

Stemmer det kjøpte turboen av magic man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, syns jeg kjente igjen den der, var så strøkent sveisa det han hadde gjort, magic man er syk på finish og løsninger...

Bestilte adapter for getrag av han i går, billig var det å...

Men den medbringeren du har på getrag kassa.. Dreia av splinesen på volvo medbringer og litt inni sikkert og dreia av bmw medbringer så den passa inni og brant det godt sammen med tig'en? Skal gjøre noe tilsvarende snart sjøl se...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, syns jeg kjente igjen den der, var så strøkent sveisa det han hadde gjort, magic man er syk på finish og løsninger...

Bestilte adapter for getrag av han i går, billig var det å...

Men den medbringeren du har på getrag kassa.. Dreia av splinesen på volvo medbringer og litt inni sikkert og dreia av bmw medbringer så den passa inni og brant det godt sammen med tig'en? Skal gjøre noe tilsvarende snart sjøl se...

Adapteren kan du skru skruene inn med fingra og dra til med skralla.

Bedre tilpassing får man ikke.

Riktig halvparten av hver, magic man har stått noen timer i dreibenken

og sveisa det sammen.

Man skulle tru atte runde medbingeren satt orginalt på 265n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Pang ja, samme reaksjonen som meg det der haha. Bare å kjøre til det smeller, så bygger vi nytt ;) -Ikkeno problem ;) fått filma noe da?

Du har vel ikke fått åpna shitet og å sett om innmaten er gåen, heller.. Må vel ha et nytt stempel, råde og en gammal mørken' rødblokk da? :P

Hvor mye ladetrykk kjørte du med før det smallt?

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider