Gå til innhold

Superstreet Haugesund 19/06/2005 (fete biler inkludert Nissan Skyline)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Syns skylinen hadde vært tøff, om den hadde vært en annen farge.. Ser litt femi ut, de dørene kunne han også spart seg for.. Og brukt bilen!

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 speil på skyline? :fuckme2: Er ikke M3 speil.. De speilene der er 10 ganger fetere og hører hjemme på en stylet japsebil.. Speilene heter ganador..

Forøvrig så syns jeg at skylinen til kim er ganske fet.. Bilen er gjennomført og bygges som en showbil.. Bedre å bygge en skyline showbil med underkant av 1000 hk enn en 318i med M3 emblemer over halve bilen og som er påkostet 300 ekstra kilo glassfiber..

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Haphi`s Skyline:

Bremset av Jenspeed og Anders Ringstad

951hk / 1029Nm med racefuel.

833hk med 98oktan blyfri, 1,8 Bar ladetrykk.

Pluss lystgass

Hørte denne ble stående pga ?

Pga enten en drivknute eller frontdiffen plutselig ikke var helt som den skulle halvveis hjemigjen til Bergen. Kjentes ut som hele bilen hoppet bortover veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst nå bilen er hel fet jeg, selv om jeg er av typen som ikke liker styling noe særlig. Ja den har kanskje en fanger med litt for mange former, og M3 speil.

Men jeg synst nå den ikke er direkte STYGG av den grunn, det var mange andre biler du kunne ha kritisert på treffet. Men du måtte selfølgelig velge skylinen fordi den var styggest ?

[psykolog modus] Jeg tror egentlig ikke du synst den er direkte STYGG !

bare det at du prøver å kritisere den pga kultfaktoren som er stor blant fjortissene. Noe du og mange synst er dumt (inkludert meg) :)

[/psykolog modus]

Du hadde forandret mening, hadde du sottet på me bilen :)

Hilsen en som tør å si at supra, skyline osv er fett uten frykt for å bli stemplet som en fjortiss :D

og lyktene er orginale

Jeg synes den er stygg jo... EKKEL.

Jeg synes Skyline og Supra er kult jeg, men ikke den der... jeg liker Skyline så og si original utvendig.

Og sist jeg så den hadde den noen utrolig grelle baklykter... ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns skylinen hadde vært tøff, om den hadde vært en annen farge.. Ser litt femi ut, de dørene kunne han også spart seg for.. Og brukt bilen!

MeSs

Var damen hannes som valgte fargen.. Og bilen har nettopp blitt gjort ferdig så det har begrenset seg hvor mye han kan ha kjørt bilen..

Og sist jeg så den hadde den noen utrolig grelle baklykter... ;)

Lol.. den bilen har ALDRI hatt noe andre baklykter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider