Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

Ja du hadde flaks med det rattet der Marius hehe Du tok en rå sjanse på å selge det gamle før det nye var kjøpt ;)

Vi ble enige om att det var lurest å la noen på møller bytte rattet, er det noe jeg IKKE vil tukle med så er det sikkerhets detaljer i en bil!

Dere kan spørre marius om hva han sier om att jeg er pirkete på slike ting, eller generelt når det gjelder el nett og slik også i bil!!! hehe

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

marius du er SLEEEEM!

Ja, syns det kanskje er litt småfrekt at han tyr til slike midler jeg Singh! Handler bare ratt uten videre konsultasjon med oss andre medmennesker! Herregud, det for da være måte på...;) Hehe..:thumb

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...NOEN ting må man ha for seg selv... men trøst dere med at alt som kommer inn i bilen vil bli vist frem med stolthet :)

Radio-trim.. vel jeg fant ikke på noe bedre ord på Norsk, men det er hvertfall de listene som skal sitte rundt radioen og climaen etc. i børstet Alu!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg akkurat vært å sjekket hvordan eksosanlegget vil passe for å slippe å støte på fremtidige overraskelser...

Passformen ser ut til å bli ekstremt bra, men mangler bakfangeren for å få 100% svar på den saken. Men alt i alt så det bra ut.. Lite med bilder men var bare en liten test på passform.

På vei i garasjen MÅTTE jeg jo klare å punktere... også jeg som HATER sorte stålfelger da:puke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt den lykkelige eier av en ProjektZwo Bora Frontfanger som skal pryde fronten av bilen min! Gjorde et røverkjøp fra en tysker så litt heldig skal man være oppi elendigheten :D

Blir nok moddet bittelitt men ikke noe stort..

boratitel.jpg&size=548

Lenke til kommentar
Del på andre sider