Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Nå har det vært stille en stund her, men det har da skjedd litt... Nå som solen skinner flott her i Oslo skal jeg ut å vaske litt tenkte jeg.... Så kommer nye bilder i ettermiddag om hva som har skjedd i det siste!

 

Ellers har jeg lenge gått å irritert meg over instrumentene mine, har hatt lyst på nye skiver lenge men aldri funnet noe som faller i smak. Så kom jeg tilfeldigvis i kontakt med en som selger ALT av instrumenter og instrumenttilbehør til Golf... Så jeg har fått tak på den folien som sitter på Golf Iv f.o.m 2001 tror jeg... med en slik sølvkant ytterst!

 

1J5Folien8261.jpg

 

Hvem er han karen da? Kunne tenkt meg lignende. Får jeg en som passer til golf uten kjørecomputer? 98 mod.

 

Hva var pris forøvrig? :)

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble desverre lite av bildene jeg lovet her om dagen da tiden gikk litt fra meg.. Blir også dårlig med de speedo skivene jeg hadde på hånden da tyskeren slo seg litt vrang... men nok om det! Har handlet inn ny takantenne, øyelokk samt en emblemfri grill som jeg håper å ha i hus iløpet at et par uker. Har lett etter lakken min på sprayboks men finner ingen som har den... Noen som har noen tips? Den har kode LB5N og Heter indigoblå perleeffekt!

 

Driver å prøve å selge baklyktene mine om dagen også... Passet ikke temaet til bilen min så dersom noen er hypp på noen spesielle baklykter som vekker oppsikt send meg en PM.. de selges for 1000 lapp... kun 3 uker gamle!

 

Bilder kommer ettersom jeg får ting i hus å alt er lakket...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte lakken min fra autospar. http://www.autospar.no

OBS: virker som man må purre litt på disse folka, trenger en spark bak for å få ut den berømte fingern. Og så kan du nevne for dem hvilken bil, modell og naturligvis lakk-kode. :) Den grunninga de selger er ikke plastgrunning, men virker som den funker greit nok. Husk, den de selger vet de jo at ikke reagerer med lakken, så jeg ville bare brukt den. Det er noe universal-jalla, men de på lakken sa den var bra.

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jau, har da regnet på det, blir en tyskertur på meg med bilen slik det ble med audien min.... Nå har jeg tatt litt forbehold om at skatten slår inn med en god del tilbakebetaling da birthday

 

Ang. Lambo dører vil jeg egentlig ha det for det er så få som har det på Golf IV... som JEG har sett da! Hva mer vekker vel oppsikt i en allerede stylet bil som svinger inn og så smetter dørene opp i været.. Men som sagt, dette er bare en tanke... blir nok veldig upraktisk som du sier!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor R-RX fangeren, som er på vei til å bli golf mk4 sitt svar på audi a4's rs4 styling fangere som alle har, hva med å prøve noe nytt? Konigseder widebody f.eks?

 

http://www.ra-design.co.uk/shop/productDetails.asp?productID=625&catID=93'>http://www.ra-design.co.uk/shop/productDetails.asp?productID=625&catID=93

 

Bare en tanke. For all del, R-RX'en er skikkelig pen fanger som kler mk4'en, men skiller seg ikke akkurat ut lengre.

 

Hvis du tar en titt på http://www.lsd-doors.com så er det flere video'er der av lambo dører. Bl.a. noen video'er som illustrerer ganske bra hvordan det er å komme inn og ut av bilen.

 

Hvis du vil spare en del penger på front og bak lysa, så kjøp in.pro baklys og fk-automotive frontlykter. Mye billigere, og stort sett samme sakene.

 

Alternativ til takluke spoileren er JE DESIGN sin. Perfekt passform, og bra finnish.

 

Hvis du trenger lakk på boks, så selger møller det. Eller så kan du stikke innom lakkeringsverksted, så blader de opp og fyller opp noen spraybokser for deg.

 

http://www.ra-design.co.uk har noen av delene du har planlagt å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, har da regnet på det, blir en tyskertur på meg med bilen slik det ble med audien min.... Nå har jeg tatt litt forbehold om at skatten slår inn med en god del tilbakebetaling da birthday

 

Ang. Lambo dører vil jeg egentlig ha det for det er så få som har det på Golf IV... som JEG har sett da! Hva mer vekker vel oppsikt i en allerede stylet bil som svinger inn og så smetter dørene opp i været.. Men som sagt, dette er bare en tanke... blir nok veldig upraktisk som du sier!

 

 

Jeg skal jo for første gang til tyskland til sommern med bilen min for å kjøpe styling og kanskje felger. Har du tips? Butikker, steder etc. Lakkerte du stylinga dær nede for å komme til landet med ulakkert styling på bilen vekker vel litt oppsikt hos tollerne kan jeg tenke meg ;)

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har tenkt på dette med at den kanskje begynner å bli oppbrukt men jeg synes den er drit fet fortsatt. Widebody har jeg tenkt på, men det blir vel problemer på en 4 dørers bil som jeg har... eller? Hadde egentlig lagt tanken død jeg pga dette.... Det myldrer jo av fangere der ute men de fleste er så overdrevet at det ikke er pent engang... men jeg takker ja til flere tips:)

 

 

Ang tysklandstur så har jeg kontakter på et sted som heter Greifswald.. både når det gjelder lakkering og styling. Jeg lakkerte og monterte alt der nede med audien og kastet orginalfangerne den gangen faktisk... Som du sier er det kanskje ikke det lureste man gjør å dra over grensa med ulakket fangere osv... Man sparer jo mye penger på å lakkere det der, eller evt i polen...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kjedelig når ting går sakte men kan oppdatere situasjonen litt...

 

Har da emblemfri grill, M3 Speil, Øyelokk liggende å slenge i vente på lakkering.. Skal også lakkere bilen helt ned i samme slengen og dette blir rett over nyttår forhåpentligvis. Ellers venter jeg på noe småsaker i posten utover...

Nytt instrumenthus (2002 modell), 4stk Wolfsburg dørlåspinner, R32 Girspak og mansjett samt Innstegslister i alu. Håper på å komme med noen bilder under installasjonen av disse tingene som mest sannsynlig blir rett over nyttår...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når ting går sakte men kan oppdatere situasjonen litt...

 

Har da emblemfri grill, M3 Speil, Øyelokk liggende å slenge i vente på lakkering.. Skal også lakkere bilen helt ned i samme slengen og dette blir rett over nyttår forhåpentligvis. Ellers venter jeg på noe småsaker i posten utover...

Nytt instrumenthus (2002 modell), 4stk Wolfsburg dørlåspinner, R32 Girspak og mansjett samt Innstegslister i alu. Håper på å komme med noen bilder under installasjonen av disse tingene som mest sannsynlig blir rett over nyttår...

 

Nice bil der å gitt =)

 

Gjenkjent interiør =) (Men du er litt heldigere, du har ikke dette teak opplegget)

Men så har jo jeg Recaro seter i gjengjeld da :p

 

Er litt interessert i nye oppdaterte bilder jeg da, fant ingen på profilen din! :(

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bilder få bare vente, er ingenting å ta bilder av forelpig.. har bare handlet en haug av deler som forelpig ligger å samler støv på grunn av liten tid.. men det skal endres på.. Lakkering er bestilt så det ser ut til å gå fremover kiddie

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår