Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Men hvis denne er laget til bilen, så er der vel bare å skru på eller? Trenger vel ikke noen til å montere den for seg da?

 

Grattis med bakfangeren:) sleng ut bilde da:) Mye kom den på?

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men er jo bare å titte litt godt på veien og kjøre med riktig hode, så bør det ikke være noe problem å ha hel bunnpanne.. jeg har ihvertfall aldri vært nedi med mine golf'er og veiene på Romerike/Ullensaker er IKKE pene!!

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel når jeg knertet den var deg pga umerket veiarbeid på mørk strekke.... Men men! Piece of cake å fikse den og har ikke vært nedi noe mer!

 

Har akkurat vært å kikket på bilen som Merog har demontert store deler av for meg idag. Det meste er nå plukket av bilen og R32 bakfanger er prøvemontert. Imorgen skal jeg mest sannsynlig montere senkesettet, eksosen og Bora lyktene samt demontere dørtrekkene så hullene i døra etter listene kan sveises igjen. Masse bilder kommer imorgen :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei er skrudd av og ligger ved bilen! klar til henting når som helst, (helst før søndag) Var en stor hau med deler som kom av i går, å ribbe fronten og bakfanger på en golf tar ca 3 timer.

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Som Merog sier, bare å komme å hente! Jeg har MASSE deler til salgs...

 

Kan nevne; Panser, Frontfanger, Bakfanger, sidelister, sidespeil førerside, frontlykter med tåkelys og nivåregulering ++ no annet småtteri!

 

Dette må vekk ASAP!!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Som Merog sier, bare å komme å hente! Jeg har MASSE deler til salgs...

 

Kan nevne; Panser, Frontfanger, Bakfanger, sidelister, sidespeil førerside, frontlykter med tåkelys og nivåregulering ++ no annet småtteri!

 

Dette må vekk ASAP!!

smuuuud marius kan u ringe meg jeg har mista nr ditt skjønner u... ny tlf!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de av dere som vil ha mer beskyttelse under motoren, så har møller en kraftig beskyttelsesplate.

Dele nr.et til platen er

Bensin motor: 1J0 018 930 C

Diesel motor: 1J0 018 930 B

I tillegg er det 8 andre smådeler som tregns for montering. jeg skal få lagt ut et bilde av plata og dei andre delene!

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fant jeg tid til å sette meg ned for å legge ut noen bilder. Har gått i ett de siste dagene og mye har skjedd.

 

Bilen er nå ribbet....

 

Sidelister fjernet:

Namnlst-2.jpg

 

Innmaten i dørene tatt ut, klargjort for sveising av hull:

Namnlst-6.jpg

 

Hele fronten ribbet ned, montert FK Bora Angel Eyes:

Namnlst-5.jpg

 

Prøvemontering av OEM R32 bakfanger... Like a glove :)

Namnlst-1.jpg

 

Og her er bilen ankommet RRC inatt klokken 01.30. Fikk montert R32 eksosen som i skrivende stund har blitt rettet av RRC og skal være noenlunde bra.

Blir litt stille nå, men kommer med bilder fortløpede.......

 

Bilde000.jpg

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir morsommere når bilen skal monteres sammen etter lakkeringa :)

Kommer til å klusse litt vel mye med senkesettet forran tror jeg. litt vanskeligere forran enn det var bak, ivertfall når vi må gjøre det uten monteringsannvisning. Tror vi skal skifte det FØR vi setter på framskjermene, så slipper vi å være redd for å ødelegge lakken på kanten av hjulbuene

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir morsommere når bilen skal monteres sammen etter lakkeringa :)

Kommer til å klusse litt vel mye med senkesettet forran tror jeg. litt vanskeligere forran enn det var bak, ivertfall når vi må gjøre det uten monteringsannvisning. Tror vi skal skifte det FØR vi setter på framskjermene, så slipper vi å være redd for å ødelegge lakken på kanten av hjulbuene

 

Venstre siden foran er lett som faen, men høyre siden er verre, for når du skal senke hele navet for å få ut demperen fra festet sitt så stoppen drivakselen i traversen..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår