Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Bilen er ikke engang 40% ferdig på bildene jeg har postet her, og som det sies.... GLi Leppa som vil bygge 7-10cm ned mangler og Panser mangler. Vent til det ferdige resultatet... It will Blow you away :D

 

Har akkurat vært å kikket på bilen men ingen updates å ta bilder av igrunn. Bare småtteri av deler som har blitt lakkert siden sist.

 

Bilen skal etter planen være ferdig hos RRC til neste Søndag som det nevnes her men jeg tar den ikke med meg før jeg er 110% fornøyd. Men kan love dere at resultatet blir uansett konge og oppsiktsvekkende. Interiøret forblir det samme som det var... Fant ikke noen vettug tysker å handle med.. også er jo mitt så strøkent uansett så :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg lover å innfri alle løfter Sim... Gleder meg så SJUKT til vi skal Cruize i Oslo's gater med glisa våre hehe! Var ikke reint lite oppmerksomhet du fikk oppe på Ryen den lille stunda vi stod der heller... Gjør ikke at jeg gleder meg noe mindre til min er klar :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja faen sant det.. når jeg skulle ut på motorveien så jeg de 3er gutta glana:D hehe det var litt gøy.. Og oslo here we come assa:D

Jeg skrev tror men jeg VEEET at dette blir bra:D

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er bedre enn hoder som vrir seg i beundring og misunnelse vet du, og de felgene dine var absolutt prikken over i'en :thumb

åhhh koselig å høre.. sjekk tråden min nå marius og fortell hva du synes om det lille jeg prøvde meg på;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norgespremiere blir på Gatebil i Juli.. da kan jeg med hånden på hjertet si at bilen er DØNN ferdig! Selvom jeg får den til helga gjenstår noe småtteri heheh...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt... Kommer masse bilder... MEN: ikke forvent bilder på Søndag når jeg henter den... Mangler noen smådetaljer, å så pirkete folk er her så må jeg få på dem før jeg presenterer gliset. De er tross alt ganske viktige for helheten hehe :D

 

Men skal vel møte Sim så han får sett den så du får slenge deg på da evt. om du vil se den raskest mulig etter at jeg har hentet den. Blir sikkert på Mandag eller noe... :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår