Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Blir vel noen små spacere,får se det ann når jeg får dem på .... Skamsenken får heller vente hehe :) Har justerbart så jeg har evt muligheten senere :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp.. derfor venter jeg med skamsenkinga en stund :) Tenkte kjøre 50mm foran og 45 bak. Det bør gå greit uten valsing.... Folk kjører tross alt med 20" også uten problem :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,men 20" tom og senk på en golf 4 uten valsing..det vil subbe litt og er du uheldig når du evt har sving på hjula i stor hastighet og du får fart på demperne ,da er mest sannsynlig ikke de hjulbuene like fine=)hehe.... var også innom lakkeren i dag...planla litt mere sveise oppgaver da vettu...penga bare triller ut av kontoen =(huff huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. derfor venter jeg med skamsenkinga en stund :) Tenkte kjøre 50mm foran og 45 bak. Det bør gå greit uten valsing.... Folk kjører tross alt med 20" også uten problem :)

 

Null problem med 50mm senk og ikke valse noe.. Kan nok senke 60 uten problemer også.. twg76/tfac hadde jo senket en god del på sin røde og der var det ikke valset noe(?).. Jeg har ihvertfall senket min 45mm foran med 8,5x19" og jeg har aldri vært i nærheten av å ha noen problemer..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem med 50mm senk og ikke valse noe.. Kan nok senke 60 uten problemer også.. twg76/tfac hadde jo senket en god del på sin røde og der var det ikke valset noe(?).. Jeg har ihvertfall senket min 45mm foran med 8,5x19" og jeg har aldri vært i nærheten av å ha noen problemer..

 

Ok, men da går det sikkert fett da... Gleder meg til å få det på bilen hvertfall :)

 

endelig Arra fikk jeg bestillt meg en R32 bakfanger i glassfiber ,slik at jeg kan senke den kant i kant med sjørta på bilen=)hehe....[/Quote]

Fett fett... det blir bra vettu, gleder meg masse til å se hvordan du har gjor ting med bilen din :)

 

Dere er helt syke folk, så utrolig stilig og gjennomført som alt er

[/Quote]

Ja såklart må alt være gjennomført... De gærne har det godt :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildeupdate!

 

Kun få dager til bilen er hjemme... noen fler teasere, ENJOY!

 

Bolfen1.jpg

Bolfen2.jpg

Bolfen3.jpg

 

N.B Det vil bli montert Hella Micro grøftelys nede i fangeren når de kommer!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår