Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Takker Anders... Lakken var ikke verst den, så takk til deg der :thumb

 

Ser frem til å få den ned en god del til ja... Rutene blir mørkere når jeg får tid også. Men mest prioritert nå er å få på noe spacere så jeg kan få justert bilen ned i rett høyde.... Nå ser bilen ut som den går i plan.

 

Dessuten skal det monteres nytt stabstag foran samt ørkenplate under motor... Også gjenstår det en del finjusteringer på karosseriet når det gjelder overganger mellom frontfanger,skjermer og panser... SÅ jeg har da litt å pusle med. Har et halvferdig stereoanlegg stående i suta også... jeg vil ha FERIE!!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir bra dette marius når vi har fått tingene til å passe, så ved juletider er vi sikkert ferdig!! hehehehehehehehe

Fy flate jeg er småredd att det er mye jobb igjen.... som du sier ferie hadde vært perfekt nå!!!!

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! :) Fornøyd med det RRC gjorde med tralla eller? Bilen så dritbra ut på bildene, bare du får senka tralla nå og ordna spacere, eller få fiksa den kjipe ET'n du har fått..:thumb

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes gutter.... Synes selv at det ble veldig bra! Som nevnt før må jeg få justert en del små-detaljer også skal bilen rubbes ned og poleres opp. Så jeg får vente med noen SKIKKELIGE bilder til alt er på plass!

 

Sliter litt med eksosen om dagen også... ser ut som Milltek har hatt en dårlig batch på denne leveransen så jeg får prøve å komme meg i forhandlinger med dem om nytt anlegg. Det kan sikkert ta sin tid :angry

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først var det det, men det fikset RRC for meg... Men greia er at hele anlegget har dårlig passform fra starten av... Så nå ligger det å slår i det ene opphenget bak. Klanker og dunker som faen.... selv ved små humper! Men ifølge Awesome så har det vært en del problemer med denne batchen (leveransen) fra Milltek så jeg får bare avvente å se.....

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til Sideskjørter jeg bør velge? vil ha noen enkle og "rene".... Vurderer de Chr|z hadde på sin røde, Jubileums skjørtene.. som er på bilen til Ken-Gti eller R32 sideskjørter....

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til Sideskjørter jeg bør velge? vil ha noen enkle og "rene".... Vurderer de Chr|z hadde på sin røde, Jubileums skjørtene.. som er på bilen til Ken-Gti eller R32 sideskjørter....

vet ikke helt hvordan r32 skjørtene er, men jubileum skjørtene er veldig fine, koster NOK og da..hehe 2700 pr skjørt eller noe tror jeg

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, er dem så dyre ja... huff hehe... Får høre litt rundt tenker jeg! Mye pent ute å går, men skal ikke ha noe Rieger pjatt på bilen :) har klart å holde den fri for slike ting så langt så :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår