Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

  • Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo takk... Kostet meg noen kroner nå :rolleyes:

 

Driver med litt stereo om dagen, ellers er Hella Micro lykter, Jubileumstakvinge og nye baklykter på Lista over videre planer.

 

Må først få bukt med de småproblemene som er nå. Ang senkinga osv.. Kjedelig å kjøre med høydehus når bilen ellers ser slik ut :(

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk... Kostet meg noen kroner nå :rolleyes:

 

Driver med litt stereo om dagen, ellers er Hella Micro lykter, Jubileumstakvinge og nye baklykter på Lista over videre planer.

 

Må først få bukt med de småproblemene som er nå. Ang senkinga osv.. Kjedelig å kjøre med høydehus når bilen ellers ser slik ut :(

får du den ikke lavere enn den er nå? må bare bruke spacer da..

hvordan baklys da?

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, må ha på spacere først ja... men HÅPER det holder med 5mm da jeg har 19x8,5 med 235 foran.. ikke pent at det stikker for mye ut og jeg har ikke valset heller så!

 

Samme baklykter som deg ser det ut til... Hella er tingen :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, må ha på spacere først ja... men HÅPER det holder med 5mm da jeg har 19x8,5 med 235 foran.. ikke pent at det stikker for mye ut og jeg har ikke valset heller så!

 

Samme baklykter som deg ser det ut til... Hella er tingen :)

flott:) de er pene de az, når bestillte du dine? hva slags et har du på felgene a?

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er absolutt de peneste til Golf Iv etter min smak. Har ikke bestilt ennå, leter etter ligg ålreit pris. Tenkte å høre på Møller imorgen eller noe...

 

ET er 35

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja riktig.... du kan ha ET38 siden du har 7" bredde... jeg har 8,5" vøtt da hadde det blitt altfor bredt med ET38 hehe :D

 

Jepp, bor bare 5 min unna Møller så jeg tar meg en tur ned dit imorra tenker jeg :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,rieger er jo utrolig farlig å montere på bilen må jeg si...org sideskjørt bygger jo ikke en dritt ned da iforhold til andre sjørt da!

 

 

Blir bare dumt å montere Rieger når man har orginal styling ellers synes jeg. De orginale som Chr|z hadde bygger en god del ned jo, for de som ønsker det..... Hadde full Rieger pakke på Audien min jeg så ikke et vondt ord om dem, men i denne sammenghengen vil jeg holde meg unna

 

Men så var det dette med hva man liker selv osv da og hva som passer sånn ellers til bilen..:cool:

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte møller de hella baklyktene?? hmm.. hva betalte du da? Jeg er sugen..

Ja jeg bestillte de på Hamax auto(lokale vag forhandleren) , er ikke sikker på om prisen er nice price eller hva det er, men NBS skal ha 2500 for de..jeg får de for 6-700kr mindre hos vag forhandler..

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hører du sier dette clean og clean ken -gti...men hvis alt skal være så utrolig cleant ifølge detta forumet så er jo bilen så og si orginal slik som din da..rett og slett!!

 

og arrakis...skjønner jo hvorfor du vil holde den org stilen nå når du har R32 bakfanger og bora front såklart...men hørtes ut som om alt bortsett fra org bare var no dritt..noe som er heeelt feil!!! bare se på den nye golf 4 på forumet,den som kom i går og på ama sin...der er det uorg styling/eller bl.a. rieger da,og det ser jævlig bra ut=)

 

men man bygger jo bilen sin slik man liker det og det er godt man har forskjellig byggestil...ellers hadde det vært klin like biler og hvor døvy er ikke det da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp var ikke ment som noe sleivspark mot andre merker eller typer av styling... synes bare man skal holde seg til ett tema og ikke blande. Men det er bare min skrudde mening da :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår