Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

hehe, ja det er nok ikke så såre enkelt som folk skal ha det til, det er det aldri... men det er heller ikke hele frontseksjonen som skal ut... Det som byttes er sideskjermer, panser, lykter og valgfri Bora frontfanger... (i mitt tilfelle Streetfighter II) Lyktene er jo også plug & play med tanke på ledninger... Golf og Bora er tross alt samme bilen under huden :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, ja det er nok ikke så såre enkelt som folk skal ha det til, det er det aldri... men det er heller ikke hele frontseksjonen som skal ut... Det som byttes er sideskjermer, panser, lykter og valgfri Bora frontfanger... (i mitt tilfelle Streetfighter II) Lyktene er jo også plug & play med tanke på ledninger... Golf og Bora er tross alt samme bilen under huden :)

Hmm, sikker på at lyktene passer ? Lyktet på Bora er jo firkantede, mens Golf er runde.. Og de er jo høyere.. Sikker på at det stemmer med åpning og fester ? Fester på undersiden av lykta også..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hadde ikke giddet dette om det var mer bry enn det allerede er... er som du sier litt pirkearbeid å justere panser så det glir i ett med både skjermer og lykter :)

Men med litt tålmodighet går det nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det gamle året sluttet med et brak får en si... Var en som hadde klart å rygge inn i sida på bilen min igår kveld. Heldigvis hadde han lagt igjen en lapp med nummer... Spenningen er alltid stor når man skal ringe slike nummer, man veit aldri om det er bløff. Men så heldig var jeg altså at det var en med ærlig sjel som hadde vært litt uheldig.... Vi ble enige om at vi ikke tok det igår men skulle hygge oss på årets siste dag. Kjipt at sånn skjer... Slenger med et bilde av skaden...

Bilbulk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Looking good, nesten slik min blir dette... med noen unntak. Likte ikke tre interiøret og 4 punkts-selene.. Blir jo Bora front på min samt R32 bakfanger og utblås om alt går etter planen. Kult du fant bilde med disse baklyktene på bil med samme farge som min, har vurdert disse så dette hjalp. Felgene var ok, litt mørkere toning fremme så er vi der... Likte også bilstereoløsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå er det travelt om dagen..

23.01.06 --> Reparere skade Møller Bilskade

26.01.06 --> Hovedservice Møller Nord

31.01.06 --> Reg. Reim skifte Snap Drive Økern

Og idag fikk jeg endelig somlet meg til å hente nye bremser som jeg fikk merknad på siste Eu kontroll om... Bilen blir jo som ny den nå happyhappy

Bilde50.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg stått i garasjen siden 09.30 idag tidlig og puslet med bilen... Sikftet bremseskiver og klosser hele veien rundt så nå er den klar for Eu-Kontroll. Ellers har jeg fått litt klager på at jeg ikke tar bilder av ting jeg har gjort med bilen så nå kommer det noen:-)

De gamle bremsene...

Untitled-24.jpg

Det var modent for skifting ja!

Untitled-43.jpg

Dette så bedre ut:-)

Untitled-37.jpg

For å bytte skiver og klosser bak bør man løsne brekkvaieren. Denne sitter under midtarmlene og man må ut med hele midtkonsollen for å komme skikkelig til. Legger ved et bilde om noen lurer en gang....

Untitled-52.jpg

Så litt kosebilder, her er det nye instrumentet mitt. 2002 Versjon

Untitled-31.jpg

Prøvde meg som lakkerer her om dagen, det gikk greit og sparte noen kroner.. Her sees også den nye girspaken min... Bora Sport edt.

Untitled-53.jpg

Her er innstegslistene mine, samt chrome speaker ringer...

Untitled-9.jpg

Og sist og kanskje minst, her er Wolfsburg dørpinnene mine

Untitled-44.jpg

Nå venter jeg på dørmatter, R32 pedalsett, Børstet alu interiør, belyste lufteventiler og 3 x VDO instrumenter som skal inni lomma over spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider