Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

• Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, dette har jeg brukt i stereoinstallasjonen....

Det blir nok RRC ja... må bare få lånt meg et valseapparat først :)

Joda, det blir nok bra, men er stygt redd det kan bli bredt der foran.. Felgene får jo da dimmen 9,5 med 10mm spacer... Men men, det får gå i år.. får hive på 15mm spacere bak evt :D

Onkel Tom på Frogner valser.. 500kr pr. hjulbue hvis jeg ikke husker helt galt.. Og han har peiling!

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men har ikke det.. Vet bare at deft ligger på Melvold på Fronger.. Når du svinger av motorveien, og tar til høyre i rundkjøringa mot Frogner, så ligger det på den store gården som ligger oppi bakken på høyre hånd.. Litt før skolen.. Mener det var der ihvertfall..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
skal denne bilen på rudskogen i juli?

Noe Halvferdig vil jeg nok dukke opp ja... Tiden strekker ikke til for å gjøre seg ferdig desverre. Men Gatebil må jeg jo på....

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Var du i Lena for noen dager siden med Bolf'en? En kamerat snakket om at han hadde sett en mørk Golf med Bora-front, så da tenkte jeg at det kunne stemme bra med bilen din. Ikke mange som har Bora-front på Golf i Norge, så stor sjans for at det var deg:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Ja det var en del blikk som hang etter meg hehe... Du får kanskje sjansen om du er i Lena på Lørdagen som kommer! Skal oppover en tur med den da :)

PROSJEKTOPPDATERING:

Vært stille en stund nå men ting skjer. Hella Magic Røde/Hvite baklykter er på vei, samme med Jubileums Sideskjørter som jeg fikk meget billig på Ebay etter mye klabb å babb. Har også Hella Micro lyktene og Jubileums takvingen som vil bli montert iløpet av uka. Cd spiller har jeg også fått meg... Pioneers DEH-P880PRS Premier utgave så nå BØR stereoen være på plass rimelig snart også.

Må opp til Sharif å bytte fremfelgene mine til 18x8 siden jeg ikke har SJANS å få senket mer med 19x8,5 og hvis jeg spacer vil dekka stikke brutalt mye ut... så da blir det 18 foran og 19 bak... tror det kan bli kult. Solfilm har jeg fått levert av http://www.solfilmhalvpris.no etter en sponsoravtale der så jeg skal prøve å få lagt filmen så snart som mulig...

Leverer bilen til RRC på Tirsdag for siste finpuss å jeg HÅPER å ha det meste klart innen Gatebil på Rudskogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å hentet bilen hos RRC etter at den har vært på siste finpuss av smådetaljer. Nå gjenstår bare å pusse hele bilen med 2000/3000 papir og kjøre på med Meguiars 3-steg med Rubb-Polering og Høyglans for å få ønsket resultat.

Idag Søndag vil jeg prøve å få gjort følgende:

-Montere Cd spiller

-Montere Hella Micro tåkelysene

-Montere Takvinge

-Senke mer foran

Vi får se hvor mye tid jeg får... Bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider