Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

Visst arbeidet er gjort svart sliter du jo litt med reklamasjon og den slags. Jeg har måtte la mange penger gå til spille pga uerlige folk og at jeg har vært dumsnill og naiv selv. Men gi fyren iallefall litt pes:) ikke gi opp det ordner seg (nesten) alltid. Ser frem mot å følge prosjektet videre. Har ikke vært så mye innpå her den siste tiden men nå har jeg sittet her hver kveld og det har gitt meg mye arbeidslyst og ideer til å få min bil bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja når folk er hyggelige og virker som engasjerte og kunnskapsrike så tror man jo det beste. og man vil som regel spare penger der man kan.. Lakkering er jo temmelig dyrt. nå ender jeg jo med å betale dobbelt opp... Skal gi han så mye pes jeg klarer.. men regner ikke med å se noe til pengene!

Kjempegøy å høre at du følger med.. kommer nok noen bilder av bilen om noen dager og det siste som er gjort hvertfall... Anlegget ble bl.a meget bra :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å høre det her. Er fullstendig enig i at lakkjobben på bilen din er ELENDIG! Bare det at han ikke har giddi å lakkert på innsiden av døra, HVOR HAN ALLEREDE HAR LAGT GRUNNING, syns jeg er helt talentløst.. Ser bare på grunnarbeidet på bilen også.. Mye av resultatet ligger der også, for grunnarbeidet er ikke bra! Ser det spesielt der hvor listene har blitt fjernet og sparklet igjen.. Men, håper ting ordner seg!

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hele saken er veldig synd. Men nå får vi se hva han sier når jeg tar det opp med han... Enhver idiot kan se at dette ikke er et levbart resultat! Har jo "ødelagt" bilen min... Heldigvis er det mulig å rette opp i men det koster NOK. Vil prøve å kreve pengene mine tilbake! Uansett må jeg ordne med lakkerer og om alt er i boks går den i lakkboksen allerede om ei drøy uke! Med trykk på lakkBOKS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hele saken er veldig synd. Men nå får vi se hva han sier når jeg tar det opp med han... Enhver idiot kan se at dette ikke er et levbart resultat! Har jo "ødelagt" bilen min... Heldigvis er det mulig å rette opp i men det koster NOK. Vil prøve å kreve pengene mine tilbake! Uansett må jeg ordne med lakkerer og om alt er i boks går den i lakkboksen allerede om ei drøy uke! Med trykk på lakkBOKS!

Veldig kjipt at bilen din har blit "ødelagt" på den måten..

legg ut noen bilder av Bilen din a, som viser hvordan lakken ser ut osv.. :)

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kommer jo til og tape mye mer pga dårlig reklame, enn hva han ville gjort dersom han hadde betalt deg tilbake pengene..

Den hovedsaklige kundekretsen hans er jo tross alt på dette forumet...

Men ja, har sett arbeidet hans, og verken grunnarbeidet eller lakkinga var stort og skryte av..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var leit å høre. Jeg har nå fått godt inntrykk av RRC men nå begynner jeg å tvile, for har fått en deal med han hvor han skal lakke fanger, begge skjermer foran, panser og dører...men nå begynner jeg å bli skeptisk. Han har cleanet og lakket fangeren min, den ble jeg egentlig veldig fornøyd med bortsett fra en liten sprekk som han så etter lakken ble sprøytet på, men pga prisen jeg ikk alt for så gadd jeg ikke å nebbe på det. Men nå innen de siste mnd`ne så har hullene han cleanet sprukket opp, nevnte det til han og det skulle han fixe gratis. Menmen..håper du får ordnet lakk og alt, for denne golfen er jammen meg unik! stå på !!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, uansett kommer han til å tape på dette.. Men jeg er selvsagt interessert i få pengene tilbake! jeg må jo koste på ny hellakkering og DET var jo aldri planen. Så OM han stiller seg positiv til dette (noe jeg tviler på) så er jo det bra... men uansett er ryktet hans skadet. På singh supreme sin bil har flere ting sprukket og i sparklinga osv... Og etter å ha vært å fått dom fra to uavhengige lakkverksteder så er jeg ikke i tvil.. Fyren ANER ikke hva han driver med og får ikke røre bilen min igjen!

Håper bare det ordner seg med ny lakkering nå så blir det i det minste VACN treff og siste Gatebil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider