Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

• Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i_solgtlapp.gif

Til en heldig kar fra Bergen! Pris? Fikk det jeg måtte ha så jeg er fornøyd...

Trist å selge denne, men jeg kommer nok sterkt tilbake med noe annet.

Likte ikke dette..har jo gjort veldig mye med denne bilen....og resultatet var i ferd med å bli veldig bra.....Håper Bergenseren tar godt vare på den..Noe nytt du har i tankene da?Ny IV eller kansje en Golf v???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne spilleren som sitter i nå

dehp88rs_large.jpg

En high end spiller fra Pioneer til 6 000,- så... in your face :D

Eneste er at det ikke finnes OFF bryter på den

Har du sett på spillern at det står "OFF" på samma knapp som du bytter Source (hold knappen inne)..? :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke dette..har jo gjort veldig mye med denne bilen....og resultatet var i ferd med å bli veldig bra.....Håper Bergenseren tar godt vare på den..Noe nytt du har i tankene da?Ny IV eller kansje en Golf v???

Nei det var litt impuls men mest pga kjøp av leilighet... Nå i vinter blir det noe veldig enkelt! Så får jeg se hva sommeren bringer.. får gå i dvale å tenke meg godt om:)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på spillern at det står "OFF" på samma knapp som du bytter Source (hold knappen inne)..? :)

Sorry, den funskjonen finnes ikke... har testet det vet du ;) Men ja, det står faktisk OFF på samme knapp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja idag rullet bilen avsted med ny eier til Bergen, utrolig rart å se den kjøre avgårde. Men men, det kommer alltid nye biler og prosjekter... takker for alle som har fått noe ut av å følge tråden min.

Stingah: Saken er ikke sendt, min "bedre" halvdel driver å roter i sakene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider