Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Tja, skal har R32 alu- dekoren så mens jeg venter så ville jeg se hvordan det ca ble... Liker det veldig godt selv. Små speil ja, da må vi først få samla sammen folk og jeg må få betaling fra allesammen før det skjer....

 

:rolleyes:

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, skal har R32 alu- dekoren så mens jeg venter så ville jeg se hvordan det ca ble... Liker det veldig godt selv. Små speil ja, da må vi først få samla sammen folk og jeg må få betaling fra allesammen før det skjer....

 

:rolleyes:

Det vi kan gjøre er å lage en ny tråd på forumet.. Eller hva så kansje det er noen som er keen på det likevel.. virket som alle skulle ha det en liten stund. hehe.. Men Yosh og jeg skal hvertfall ha!;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble fint!...og det er en kul bil!...men var det sånn at du skulle ha bora front?...ihvertfall så ser det j****** bra ut på golf :) :rolleyes:

 

 

Takk for det :)

 

Må seriøst bli bedre på å ta bilder!

Stemmer at det er en Bora front på vei til denne bilen ja, samt en annen liten overraskelse som jeg sparer til den er ferdig. Ellers kan du lese mer om planene litt tidligere i denne tråden om du vil...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg har fått kloa i en OEM Takvinge og senkesett til en rimelig penge. Har også fått bra pris på Votex fangeren fra Møller!

 

Alle Bora delene ankommer i begynnelsen av Mars og blir da levert til lakkerer. Ser Bolf trenden sprer seg som ild i tørt gress så jeg må være raskere enn først antatt :rolleyes:

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var idag å hentet bilen på Møller!

 

Fått ny dør og rettet ut skjermen etter nyttårsuhellet samt at det ble tatt hovedservice på bilen. Desverre fant de noe småting jeg måtte rette på... Sveise midtre eksosfeste, bytte stabstagsforinger, samt en liten oljelekk rundt den sveisa bunnpanna mi... Ikke store sakene men det ble fort litt dyrere enn antatt.

 

Men alt i alt er det deilig å ha bilen tilbake i ship shape! Må legge noen av delene mine på vent siden dette ble så dyrt... men men, sånn er livet :afro

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ble dyrere enn anntatt, men som du sier ingenting er bedre enn å vite at alt ved bilen er i tipp topp stand.

Byttet de foringer på fremre stabstag? Du skulle fått de til å byttet stabstag med det samme da, til R32 stabstag, for da måtte de vel ut med det alikevel? Eller greier de det uten å ta det av?

Hvordan ble oppretter jobben a? Ble det helt strøkent?

Mye ble skaden din taksert til egentlig.

 

Ja Bora konverteringen sprer seg fort ser jeg, men vi vet jo alle at du var først ute, ihvertfall her på bilforumet:)

 

Så bare lykke til og ser fram til å få se litt bilder underveis og info:)

Alltid spennende å følge med på:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke akkurat til å trekke på smilebåndet av når man får slike beskjeder, men som sagt ble det utbedret :) Foringene ble byttet, jeg skal ha R32 stag men ikke til Møller pris hehehe.... Og siden senk ikke står for døren riktig ennå så kan det vente. Opprettinga ble helt strøken.. Ikke noe å utsette på den jobben, eneste var at de hadde vært litt sløve med rengjøringen. Fikk ikke taksten faktisk, men er sikkert ikke noe problem å få prisen på forespørsel.. Uansett, sikkert ikke billig:D

 

Ja jeg var rimelig tidlig ute med Bora planene.. men holdt det litt lenge for meg selv. Uansett tror jeg bilen blir unik, og du vet hva jeg snakker om Vento :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det vet jeg, og det blir sinnsykt rått slik jeg kan se det for meg:)

Vil du ut med hva dette kostet eller?

Uff er på jobb nå, kjedelig ass

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har nå fått ny reg. reim å vannpumpe. Deilig å få det gjort... Så man slipper å kjøre rundt som et nervevrak!

 

Samtidig har det ramlet ned noen småting i postkassa....

 

Blå alarmdioder til begge førerdører og BOLF emblem. Venter fortsatt på R32 luftdyser og W8 takbelysning. R32 Bakfanger ble bestilt igår å jeg ble lovet å ha den innen en ukes tid. Senkesett er bestilt, men blir liggende i tyskland en stund før det blir hentet av bekjente. Har endelig også bestemt meg for felger... Disse bestilles fra Unaiten å jeg er foreløpig i dialog med selger vedr. frakt osv. Bilder kommer når det er bestilt og betalt.... R32 Eksos blir mye mulig bestilt i begynnelsen av April...

 

Så det jeg mangler nå er sidekjørt, Votex frontfanger, Bora panser og Bora lykter. Men brukt litt mye penger på en gang så dette får vente litt :???:

 

 

Ingenting spes å ta bilder av så jeg venter med det... Ellers fikk jeg fakturaen på skaden jeg har rettet opp... Kostet 25 000,- Glad ikke den regninga gikk til meg...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår