Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

  • Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

cruise-control er nok mere arbeid enn hva de fleste aner.. bare så det er sagt :) har en mekaniker som sa han kunne gjøre det for meg, men var myyye arbeid...

 

TOP GUN har vel ettermontert org. cruise control i bilen sin, og var ikke noe hokus-pokus.. Du kan vel kanskje utfylle meg litt bedre Anders ?

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bilen din som har stått på artracing denne vinteren?! sto en golf med slik fanger i hvitt der? med bbs staggered felger!? stemmer det? :D

 

de bassera dine, jeg har samma greia.. de spille noe helt vannvitittig.. har hørt mye bra anlegg altså.. men dissa i forhold til størelse, er bare helt værst.. ikke noe slurv i tonene her.. ;D

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TOP GUN har vel ettermontert org. cruise control i bilen sin, og var ikke noe hokus-pokus.. Du kan vel kanskje utfylle meg litt bedre Anders ?

 

 

Selve jobben er beskrevet på mange websider rundt om... Alt man trenger er riktig del, Vag-Com og litt tålmodighet så går det meste... Men jeg tenker at til en pris på 2500,- inkludert alt med garanti på arbiedet så skal jeg ta meg råd til det å få gjort det ordentlig... skal fikle NOK med det elektriske i bilen som det er damndamn

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en annen erfaring med paypal jeg da men... man kan såklart være heldig, men i mitt tilfelle, nei

 

kravet mitt oppfylte ikke deres kriterier.. de ville ikke si hvilke kriterier kravet ikke oppfylte men... gjalt en auksjon jeg hadde betalt for og ikke fått varen, enkelt og greit. hadde gjort alt som stod i beskrivelsen fra paypal. prøvd å kontakte selger x antall ganger etc.

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår