Gå til innhold

Min Almera GTi

NissanPrimera

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jupp, jupp! På tide med en bitteliten oppdatering.... Har nå fått på hvite blinkers, HKS luft-filter og svart "pyntestripe" mellom vinduene! Bilen har også vært en tur innom klargjøreren på jobben og fått en runde med full rubbing og polering! Ble veldig fornøyd med resultatet!! bilen ser nesten nylakkert ut!

IMG_1389.jpg

IMG_1390.jpg

Vidre er planene mange men jeg får ta det som det kommer...

I løpet av vinteren regner jeg med at jeg går til innkjøp av DISSE felgene i hvitt, og et senkesett! (noen som har et senkesett og anbefale??) Kommer også til og sote rutene med en relativt lys film om ikke så alt for lenge! Håper på og få tak i noen baklamer og hovedlamper av den nye typen også!

Vidre er planene enda fler... Eksos, kammer, grenrør, letta svinghjul osv osv osv osv osv osv...... (noen som har for mye penger og føler for og gi meg litt??)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grenrør får du ikke tak i orginalt :(

- har du tenkt til å sote alle rutene? det blir max bra, sota bare de bak jeg, ble bra det å, men skal ta foran nå snart.

Ph1 dette? - får melde deg inn i Almera owers club da vettu.

- Gratulerer fargen jeg vil ha, du har der :p

Ser også at du har en liten sort leppe foran, gi oss et litt bedre bilde, men bakfangeren er ikke ph1, den er lik min og det er en 1,4s, du bør prøve å få tak i den fangeren, den er NICE.

Fangeren foran er vell heller ikke ph1.... (iallefall ikke 2)

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

standard phase1 bakfanger uten gti splitter.

ulakert Gti splitter foran på gti fanger (finnes 2forskjellige)

det forklarer det meste. og ja det er en phase 1. :P

grenrør er pissenkelt og få taki 2litern. ;)

men:

jeg har lik bakfanger, og lik frontfanger før jeg kappa hull i den :p sammen med en hviss person, *host, host*... (og uten lykter da, og splitter)

2 literen er anderledes enn 1,4s'n? i strl altså.. ? må lage selv da jo.. trodde det gjallt alle jeg :p haha, sorry mac hellothere

sees vell på lørdag vi da? street meet - håper alle her kommer iallefall :p

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prizma: Kom til og tenke på når jeg så bilen din på søndag at jeg så deg i Askim den dagen jeg kjøpte bilen, dvs den aller første bilen jeg så når jeg svingte ut på veien etter og kjøpt den!

Har tenkt til og få tak i ph2 baklamper og hovedlamper, og grill, fanger ligger ikke i planen men hvem vet hva som skjer.... Har tenkt til og sote alle rutene, ja! Synes det ser dumt ut og bare ta noen... Kjørte med det i 3 år på primeran min og blei aldri stoppa for det!

Et lite bilde av fronten (har ikke noe nærbilde...)

IMG_9458_1024.sized.jpg

Tenkte jeg skulle en tur på streetmeet jeg også!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=85765 ;)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så deg jo på rud jeg da.. Askim???? har jeg vært der???? - var i fredrikstad og råde på søndag?? men ikke vært i askim tror jeg..

irriterte meg fælt at ikke bilen din hadde eksos :p var kanskje fordi den var ny-kjøppt :P hehe.... hva hadde du i bånn av langsletta a? (jeg ville klart 150 med kjerra mi)..

kommer nok ikke på det møtet, kjører i en celica og skal en tur innom eyecandy, og drar fra halden klokka 6/7 eller noe :P :hvaskjera

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så deg jo på rud jeg da.. Askim???? har jeg vært der???? - var i fredrikstad og råde på søndag?? men ikke vært i askim tror jeg..

irriterte meg fælt at ikke bilen din hadde eksos :p var kanskje fordi den var ny-kjøppt :P hehe.... hva hadde du i bånn av langsletta a? (jeg ville klart 150 med kjerra mi)..

kommer nok ikke på det møtet, kjører i en celica og skal en tur innom eyecandy, og drar fra halden klokka 6/7 eller noe :P :hvaskjera

Glemte kanskje og skrive at den dagen jeg så deg (og kjøpte bilen) er et par mnd siden...... hellothere

Med en god utgang av langsvingen hadde jeg over 160 (fulgte egentlig mer med på bremsepunktet enn speedometeret...)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte kanskje og skrive at den dagen jeg så deg (og kjøpte bilen) er et par mnd siden...... hellothere

Med en god utgang av langsvingen hadde jeg over 160 (fulgte egentlig mer med på bremsepunktet enn speedometeret...)

øy? lenge siden? har jeg vært i askim? hehe, var det meg?? 4 shure??

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så veldig mange almera`er som har samme farge som din som har skjært litt i fronten og dytta på med netting?? :boxers

hvis det var i jul stemmer det, men ellers har jeg ikke vært der :p hellothere

men er kanskje ikke mange som har supermodd front nei :P

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider