Andreas V Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 var uheldig her en dag, skulle "sette" på brekket og wire røk, tror jeg ihvertfall, d ble plutselig ikke motstand når jeg trekker idet, kikket på wiren i dag og den er delvis stramme ved handtaket, får liksom ikk dratt den ut, da jeg var på undersiden å såg, var wiren oxo der stram og jeg klarte ikke dra den ut?? jeg skljønner ingenting, noen som forstår og som kan forklare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Vaier som begynner å bli slitt/begynner å gå av kanskje? Er den stram hvis du tar av brekket også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Det kan hende at du har dratt wiren ut av en strammer enten under bilen eller ved bremsetrommel/caliperen. Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 ok, ska uanstt få bestilt opp ny wire, og satt inn den håper for guds skyld at det er noe enkelt å ordne den, noen som har erfaringer med d*? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg