Gå til innhold

Fast treff ? Samling ?!

Ranger emnet

gormie

Ha et fast treff ?  

16 stemmer

1. 1. Ha et fast treff ?

• Ja
      16
    • Nei
      0

Anbefalte innlegg

Hei dere !

Etter Onkel Asker og Bærum hadde fortalt oss at vi ikke kunne være på Stripa Fornebu, dro noen av oss opp til Forgnerseter'n og snakket ut litt om ting ! SÅ derfor spørr jeg DEG om dette :

Kunne det vært interessant å møtes "fast" ??

Som f.eks Tyrigrava på Torsdager, møtes, ta litt cola og snakke bil og masse piss, som vi alltid gjør når det gjelder bil :D

Komme samme og bil bedre kjent , for "organisert" oss litt, med tanke på street racing osv på Ringbanen og andre steder...

Gi meg tilbake melding på dette her , og skriv hva dere mere og hvorfor osv....

-- gormie

-- Esso, for folk på vei --

-- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull --

-- gm_q @ efnet , using ircN --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gormie

Hei dere !

Etter Onkel Asker og Bærum hadde fortalt oss at vi ikke kunne være på Stripa Fornebu, dro noen av oss opp til Forgnerseter'n og snakket ut litt om ting ! SÅ derfor spørr jeg DEG om dette :

Kunne det vært interessant å møtes "fast" ??

Som f.eks Tyrigrava på Torsdager, møtes, ta litt cola og snakke bil og masse piss, som vi alltid gjør når det gjelder bil :D

Komme samme og bil bedre kjent , for "organisert" oss litt, med tanke på street racing osv på Ringbanen og andre steder...

Gi meg tilbake melding på dette her , og skriv hva dere mere og hvorfor osv....

-- gormie

jeg ville værtfall syntes noe sånt hadde vært morro! Hatt litt miljø uten det store merke jaget :op ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på det. Men jeg er litt sjenert så etter et par ganger er jeg på topp. hehehe

Torsdag er en fin dag for meg i værtfall. Ikke at noen skal rette seg etter meg, men jeg jobber litt rart så annen vær uke passer det å komme litt seint. Etter kl.22:00, men som regel er da mørkt. hehehe Men ellers er det fett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er klart med på det.

Er vi sikre på at det ikke skjer noe på Tyrigrava på Torsdager?

Ja komme sammen i et ikke merke miljø den tanken liker jeg helt kart bare et stort felles bil intresse det liker jeg.

Og få organisert litt samt "Brain Storma" som er så pop uttryk i IT bransjen blaa :)

Detta blir bare bedre og bedre guttær håper vi ses ofte i sommer.

Jeg dukker nok opp på mesteparten av banekjøringene i sommer.

Også hadde det vært artig med et felles tur til det store utland Sverige :D for og se på f.eks Blisports arr på mantorp ell.

Men dette kan vi snakke om når vi samles en Torsdag.

mvh

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for det greiene der ja :)

Torsdager virker som en fin dag for meg også :D

En annen ting... neste gang vi møtes for no drag eller sånnt, la oss avtale på forhånd hvor vi drar etterpå! Hadde vi hatt en plan kunne vi jo ordnet en fin cruising i går... isteden dro alle hver sin vei... synd..

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ibizaturbo

Kan ikke skryte av geografikunnskapene mine.. Langt unna Oslo?

Mvh Marius

Hmmm den begynner ved en camping og ei starnd lags mosseveien som jeg ikke husker hva heter og slutter ved Tusenfryd.

Går ligsom på andre siden av det vannet du får på høyre siden når du kjører langts mosseveien.

Så nei ikke langt ut av Oslo og en kjempe morrosom vei og kjøre med MYE svinger men desverre mye polti...

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Hmmm den begynner ved en camping og ei starnd lags mosseveien som jeg ikke husker hva heter og slutter ved Tusenfryd.

Går ligsom på andre siden av det vannet du får på høyre siden når du kjører langts mosseveien.

Så nei ikke langt ut av Oslo og en kjempe morrosom vei og kjøre med MYE svinger men desverre mye polti...

Era

Ok, takk, da skjønte jeg hvor det er :)

Mvh Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ibizaturbo

Kan ikke skryte av geografikunnskapene mine.. Langt unna Oslo?

Mvh Marius

Jeg er sikker på at vi får en fin fin veiforklaring når alle har blitt enige om når, hvor, kl. osv.... For jeg er heller ikke flink når det gjeller geografi. Ikke norsk heller men det er en annen sak. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider