espsko Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Fant ikke noe annet sted å legge denne, så det ble visst her.. Har en S14a (Max Power-bilen!) på vei inn, som seff ikke kan stå parkert på gata. Bor midt i Oslo Sentrum (Briskeby) og har lett og lett etter en innendørs parkeringsplass/garasje uten hell, så muligens noen her som vet om noe? Tenker på Briskeby/Uranienborg/Majorstua-området, så hvis noen vet om noe eller kjenner til noe hadde det vært fett med en PM. Takker Espen Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Du kan dele værste' med meg thumpsup Men vi gutta skrur på østkanten... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Syns nå man skal tenke på hvor bilen skal stå hen før man evt. kjøper/får inn en bil, hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Syns nå man skal tenke på hvor bilen skal stå hen før man evt. kjøper/får inn en bil, hehe :) Spørs hvor godt tilbud man får det? ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Du kan dele værste' med meg thumpsupMen vi gutta skrur på østkanten... Blir jo litt kjipt å ta bussen til garasjen hver gang jeg skal ut og kjøre? :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Hva med garasjen under Plaza? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Hva med garasjen under Plaza? Blir for langt unna. Må ha bak Slottet et sted, dvs briskeby/uranienborg/frogner/helt opp mot majorstua/frognerparken. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Under Bristol? Nærmere men kanskje ikke nære nok.................. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Under Bristol? Nærmere men kanskje ikke nære nok.................. Blir nok også for langt unna, og dessuten skal disse garasjefolka nede i sentrumsentrum ha flere tusen i måneden da de stort sett leier ut til firmaer osv. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Vel, er en av "garasjefolka":) så kunne sjekket hva du kunne fått det for.. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Vel, er en av "garasjefolka":) så kunne sjekket hva du kunne fått det for.. Gjerne det, om du gidder! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Du kan dele værste' med meg thumpsupMen vi gutta skrur på østkanten... hmm-hæ-hø? har du ett verksted på østkanten? mye koster det å spleise seg inn der? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Kun for spesielt inviterte thumpsup (og det ligger ekstremt langt øst!) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Kun for spesielt inviterte thumpsup (og det ligger ekstremt langt øst!) Hvor øst da? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Ingen kommentar sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg