SiLvEr_19 Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Kom over denne på hotellet da vi var på Sommertreffet i Mo i Rana: Synspunkter? Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg ser, jeg ser, absolutt ingenting. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg ser, jeg ser, absolutt ingenting. Hehe...nå er det fikset. :naaaws Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 så veldig flott ut :) men noe sier meg at passformen til den framfangeren ikke var helt 110% :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Er baklysa sota litt? Ser ut som de er det i alle fall. Litt mye "fanger" forran etter min smak, men det betyr jo ingenting hva jeg mener. Liker orginal biler best. :) Litt tøft med 4 potter ut bak. Litt kjedelige felger, kanskje...eller...? :) Kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Er samme kittet som står på min bil Erebuni Shogun, men noe sier meg at det ble brukt en del timer ekstra på passform på min bil.. Kittets passform er noe dårlig fra fabrikk og må beregne å bruke en haug med timer for å få det bra.. Finner bilder av min bil med samme kit her Mazda 626 Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Synes eksosavsluttnignen var det råeste på hele bilen jeg:) Vil også ha slik:p Felgene tja...det er jo 18" dah...kanksje litt kjedelige men helt grei. Ang stylinga så har de ikke tilpasset det noe særlig. Som dere ser så stikker det ut her og der. Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Tja..felgene og de sota baklyktene falt i smak da yodude Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 er en kompis av meg som eier den..strøken bil..rullet bare litt over 130"km... kjøpte dette stylingssettet fordi han ville ha noe som ikke alle andre hadde, og det fikk han jo..han senka bilen rett før vi dro til Mo, og det ble mye penere=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 er en kompis av meg som eier den..strøken bil..rullet bare litt over 130"km... kjøpte dette stylingssettet fordi han ville ha noe som ikke alle andre hadde, og det fikk han jo..han senka bilen rett før vi dro til Mo, og det ble mye penere=) Bilen ser jo fin ut, med tanke på riper osv. 130km for en 1992 modell er slett ikke så galt. Vet om en i Molde som hadde gått 33500km. Det er en 1996 modell. Den hadde gått det i Desember. :) Det er lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 heh..ja den er jo lakkert for 1/2 år siden,så den burde være ganske ripefri :) hehe..33500km.. 200 000km til. så er den innkjørt.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Jeg er en av få som faktisk liker den Shogun stylinga. Jeg synes den gjør bilen skikkelig sint! :) Det jeg ikke liker er HB utgava av 626 som denne.. :( Jeg må ha bil med litt rompe. Likte faktisk den bilen her.. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 HB utgaven??? Hva mener du med HB? Når det gjelder den bilen som hadde gått 33500km så var den kjøpt ny av en bonde. Han hadde bilen i 6 år. På de 6 åra så gikk bilen 12500km. Da han døde tok hans datter over bilen. det var da den gikk det svimlende 21000km fram til hun solgte den. Jeg vurderte å kjøpt den. Men rakk ikke. Den var tilsalgs i bare 2-3 timer før den ble solgt. Den bor i Molde. Jeg vet nøyaktig hvor også... Full oversikt. :) Kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Med HB, tror jeg han mener Hatch Back. Den bilen som er postet her er en HB eller en Hatch Back. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Med HB, tror jeg han mener Hatch Back.Den bilen som er postet her er en HB eller en Hatch Back. Korrekt, regnet med at dere viste at HB ble en forkortelse for Hatch Back. Den som har blitt postet her har liksom ikke noen skikkelig rompe. Denne har i motsetning litt bak som gjør at det ser mye bedre ut, etter min mening... :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg