mazda626v6euro Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Selvfølgleig!!! HB... Guri så flaut. :) Jeg for egendel liker ikke sedanen. Smaken er som baken. Er det noe på bilen min jeg ikke liker så er det fronten. Men det har jeg preka om før. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Synes bakenden var det tøffeste på hele bilen :) Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Synes bakenden var det tøffeste på hele bilen :) Enig med deg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 enig jeg og!! yodude det hadde utrolig mye å si at han fikk montert på den xtra potta..det så litt tomt ut med bare ei potte da han var ferdig å montere stylingen.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 enig jeg og!! yodude det hadde utrolig mye å si at han fikk montert på den xtra potta..det så litt tomt ut med bare ei potte da han var ferdig å montere stylingen.. Hadde vel sett litt rart ut ja, med bare potte på ene sia. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Skyt meg gjerne, men den bilen der likte eg ikkje i det heile tatt..... :boxing En ting er at eg kan ikkje fordra det styling-kitet, men når det samtidig ikkje passar bedre enn det der så blir det berre stygt (etter mi meining). Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Sant nokk... Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Jeg er ikke noe fan jeg heller. Men jeg syntes baken er penest. Er jo den delen av styling settet som er mest orginal. :) Liker orginal V6ere mest. Men det er smaken da, den er som baken. Noen syntes jo at en orginal V6 er tragisk, og det må de jo få lov til. :) Men jeg tror at en nylakka V6 som er orginal er penere. Litt for mye liksom, på dissa styla bilene. Litt mer moderat hadde vært å foretrekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 må si at HB er såå mye kulere enn sedanen... spesielt på den årgangen av 626... den innebygde spolieren i bakluka er til å dåne av... den er så tøff og søt :) HB ruler yodude Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Korrekt, regnet med at dere viste at HB ble en forkortelse for Hatch Back. Den som har blitt postet her har liksom ikke noen skikkelig rompe. Denne har i motsetning litt bak som gjør at det ser mye bedre ut, etter min mening... :) Tenkte på ¨å kjøpte dette stylingkittet til erebuni!Har samme bilen som på bildet! Men høyrer det er dårli passform på Erebuni! Men finner ingen andre kit til denne bilen, så får vel kjøpe katta i sekken da;) Er det så dårlig som noen skal ha det til?! og selvsagt denne vinga! http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7664 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 http://pa000152.host.inode.at/catalog/default.php?cPath=39_92_698&osCsid=ef1555eedafca43f05f76af767df68c2 pakfeifer har jo også kit til GE da... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Enkelte her i verden har ufattelig dårlig smak, for å si det mildt:. :hvaskjera Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Enkelte her i verden har ufattelig dårlig smak, for å si det mildt:. :hvaskjera Snakker du om pakfeifer eller erebuni nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Tenkte mest på den stylinga på bildet. Men jeg fordrar ikke Erebuni-stylinga heller. Ehem..smak og behag, I guess ;) Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Tenkte mest på den stylinga på bildet. Men jeg fordrar ikke Erebuni-stylinga heller. Ehem..smak og behag, I guess ;) Er delvis enig med deg!!Syns fronten blir litt vel shalabais..på erebuni settet!!Men baken ogsideskjørtene er perfekte...for min del da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg