Gå til innhold

Dal-z's Corrado

Ranger emnet

Dal-z

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor kjøpte u stabstag??? er keen på det selv jeg.. Dette er en STØØØØØØØKEN BIL! :wave

Bare bytt antenna til sånn jeg har satt på min.... Alminium look

Stab staga fant jeg på ebay, var en som hadde hatt corrado som solgte de [han krasja den før han fikk montert de]

Vet dessverre ikke hvor han har kjøpt de.

Antenne... kul antenne du har, men vil ikke ha slik på min... har ikke nokke anna med alu-look på bilen. Synes det er finere med alt i svart av detaljer. ;)

[smaken er som baken]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
hehe... *flire*... ja... sjansen byr seg nå... men finnes det en finere front til Corrado enn den jeg har da? hehe...

kom med forslag om du vil, men nokke RS super GT turbo front blir ikkje aktuelt, må beholde den originale og deilige formen som er der fra fabrikken.... liker den....

damn det er sånn typisk som skjer når du er ferdig med bilen.. da skal lizzom noe bli ødelagt eller noe piss.. det er sånn typsik!

Men jeg har en leppe jeg skal selge.. En RS! bare sånn at u vet det.. skal få den BILIIG!;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... *flire*... ja... sjansen byr seg nå... men finnes det en finere front til Corrado enn den jeg har da? hehe...

kom med forslag om du vil, men nokke RS super GT turbo front blir ikkje aktuelt, må beholde den originale og deilige formen som er der fra fabrikken.... liker den....

Hva med helt lik fanger, bare du snur den opp ned? Blir jo litt kutting osv da, men tror det kunne blitt kult. Da kunne du kappet den så den gikk inn med hjulene. At den hadde fulgt dekket med likt mellomrom hele veien om du skjønner.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med helt lik fanger, bare du snur den opp ned? Blir jo litt kutting osv da, men tror det kunne blitt kult. Da kunne du kappet den så den gikk inn med hjulene. At den hadde fulgt dekket med likt mellomrom hele veien om du skjønner.

det kunne jo blitt litt kult da.. men tror det er mye jobb? eller=

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kunne jo blitt litt kult da.. men tror det er mye jobb? eller=

Ja kan jo bli litt, men det trenger jo ikke være negativt det. Tøft med noe ingen andre har, og iogmed det ikke viker veldig langt fra orginal linjene hadde det blitt bra. Spørs jo hva leppa er laget av da. Er vel kanskje glassfiber?

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider