fribbern Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Jeg kjøpte meg et lysrele som jeg skal bruke til vifter og neonlys. de sklal skru ser på sammen med forsterkerene. men når jeg så på dette releet kjønte jeg svert lite. Er det noen som har litt peiling på dette og vil dele det med meg? Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Står det ikke koblingsskjema på selve releet? Pleier å stå under eller på en av sidene. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 nå husker ikke jeg alle de talla i hue, men det finner du her http://www.the12volt.com/relays/relays.asp. du kobler ihvertfall remoten fra spillern på inngangen, så tar du en strømledning fra + polen på batteriet til + på releet, så kobler du + på alt som skal styres av releet på utgangen på releet. viss du lar meg tenke ett par min så husker jeg hvilket tall som er hvilken utgang også :) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Her er en fin tegning: Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Tusen takk. Nå skal det bli fart på sakene;) he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg