Gå til innhold

-94 325ia Cab

Ranger emnet

Rayho

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring om caben deres tar inn vann? Selvsagt med høytrykkspyling kommer det jo alltids litt, men tenker på kjøring i regnvær, samt parkering i regnvær

-92 Mazda Rx-7 Twin Turbo

x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar

x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT

x-00 Ford Mondeo ST200

x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke på selve stoffet, men oppe rundt vindu foran. Kan være en dråpe på kanten av setet eller no sånt

-92 Mazda Rx-7 Twin Turbo

x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar

x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT

x-00 Ford Mondeo ST200

x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh..... samme problemet som jeg hadde. Jeg gjor jo aldri noe med d, sia jeg nu har bilen inne for cab bytte. Men tanken da var å legg litt svart sealing ved kanten der den lak. Der jeg først vasket helt rent på pakningen som sealingen sku ligge. Derreter smurt øvre del med vaselin, slik at sealingen ikke ska klebre når du lukker døren etter at du har sealet. Da får du en perfekt passform og en grei pakning. du kan jo prøv det og viss det ikke går er det bare å skrap sealingne av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har E30 da, men har helt ny cab og det lekker littegranne av og til hvis det har regna no jævlig eller jeg har vært lur å spylt rett på vinduet leeeenge med høytrykk. Tror det er et veldig kjent fenomen, men ikke så farlig så lenge det bare skvetter litt.

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gir ingen skader eller noe sånt som jeg har merket hvertfall. Er som sagt sånn på min og også på en kammerat sin 94 E36. Er sånn man må leve med i cab;)

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider