DJ-timoty Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 hva synns dere? Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Syns den så ut som en 200sx i fronten og jeg syns det hadde vært litt tøffere med grovere netting egentlig. Men bilen hadde nok gjort seg bedre på et bedre bilde tipper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 ja vet det er dårlige bilder.. :) tok di med mobilen.. hehe bilen ser mye bedre ut i real-life Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 felgene på den bilen er forresten di gamle mine =) hehe hadde de på astraen.. bare se på "profilbildet" mitt.. hehe .. :) 17" OZ polaris :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Overkill etter min mening! Den var :#&%##@=^¨.... stygg.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Mkalle skrev: Overkill etter min mening! Den var :#&%##@=^¨.... stygg.. Word :bump Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Tror jeg har sett denne i asker. eller så var det en som var lik! Synes det var for mye rett og slett.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 And the word is: NOOOOOO puke Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 støtter deg på den, LilleGud.. denna funker best som en ting: Calibra :aug: BLINK I MILITÆRØVELSE! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Felgene er fort litt små ? Er ikke noe spesiell fan av "combat-styling" eller jap-style på europeiske biler, men om man skal ha det, så må man følge opp med felger også OZ polaris er jo ikke de mest flashy felgene. De er pene, men passer bedre på en bil som er litt mer clean. Synes nå jeg da... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaRiO- Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Syns du har odelagt heıle bılen... Detter er ıkke calıbra lenger :( Siter http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2rst1 Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 kommer nok andre felger på denne etterhvert. synes han har fått bilen bra, jobba godt med den. se http://www.calibra.no for mer bilder og info. Siter - http://www.calibra.no - - nå: calibra 16v '91 ...save me jebus! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette emblemet? enten calibra_turbo eller bare calibra. i den fonten. Noen som har pella av sin calibra som vil selge? :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg